1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[vraag] Plan om Fundamentalisme te vookomen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 4 feb 2004.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey,
    Ik moet een verslag maken voor Godsdienst over Fundamentalisme.
    Ik ben bijna klaar maar nu moet ik een concreet plan bedenken om Fundamentalisme te voorkomen, ik snap daar dus niks van :confused:

    Kan iemand me mischien helpen?

    Alvast bedankt _O_ :)


    Gr Dirk,
     
  2. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Schaf godsdienst af. 80% Van alle fundamentalistische denkbeelden zijn gedreven door godsdienst.

    Maar ik denk niet dat de sjaak die jou godsdienst geeft dat wilt horen.
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    100% van het extremisme komt voort uit armoede en onderdrukking. Zorg voor een betere verhouding tussen arm en rijk.
     
  4. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    50 % van alle schattingen zijn bullshit ;)
     
  5. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat die fundamentalisten is een beetje beter hun boeken lezen:p...bedoeluh met de christenen in de 14e eeuw (kruistochten = fundamentalisme)...nu in het midden-oosten met de rechtsextreemisitsche (jaaah nou worden het teveel lettergrepen:p) bewegingen. Want zowel in de Koran als in de bijbel staat dat geloof nooit mag worden opgelegd, alleen overtuigd....dusse geef ze les in hun eigen religie:p of knal gwoon een paar ayatollahs neer... (jaja k weet, dat is niet al het fundamentalisme, is maar een heeeeeeel klein onderdeel van het grote probleem, dus niet denken dat dit anti-islam ofzo is)
     

Deel Deze Pagina