1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vraag] Review Exemplaren

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Egamer, 22 jun 2004.

  1. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vraag me af, hoe jullie aan die review exemplaren komen..
    Heel veel gamesites moeten zelf aan hun games komen, en jullie krijgen hem toch opgestuurd?

    Als dit onzin voor jullie is, doe maar deze dicht. Want dan weet ik het antwoord wel. :)
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom wil je dat weten dan ?
     
  3. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek gamesites waarbij ze een reviewer zoeken, en als ik daar ben, is het handig dat ik weet hoe ik aan die exemplaren kom!?
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat krijg je dan toch te horen als ze je willen als reviewer. Dat krijgen ze natuurlijk van de promotieafdeling van die bedrijven. Van een persoon die daarover gaat. Dit zijn details, zie eerst maar eens een site te vinden waar ze je willen hebben, dat is al niet makkelijk omdat zat mensen dat willen.
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Je bedoelt dus: hoe kan ik dan aan gratis spellen komen.

    Het lijkt mij dat je pas reviewer kan worden als je het 'dirty work' een tijdje lang hebt gedaan dus nieuws posten etc.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    voor zover ik weet krijgen de groten als IGN, gamespot, PU en dergelijke ze opgestuurd
    de rest tsja, dat is maar net afwachten, ik weet niet of dit een officiele site is...
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah de grote xbox sites krijgen review games... maar in het reviewen nieuws posten en continue met je xbox bezig zijn ... gaat heel veel tijd in zitten ... en je moet zo nu en dan ook de waardeloze spellen reviewen ..... dus echt leuk is het ook niet altijd

    Ik heb er voor gekozen om juist weinig tot geen games te reviewe, omdat ik weinig tijd heb om te posten ;)
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    leuk of geen leuk spel het is altijd een eer lijkt mij om een xbox spel te mogen reviewen.

    Zou ik ook wel willen :9
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Pm Mickster dan FF dan kan je mischien redacteur worden.
    Of kijk op www.verderspamiknooitofzohoor.nl. Ik wou er eerst ook gaan reviewen maar met een baby leguaantje op komst kan het niet meer :)
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie contacten onderhouden met uitgevers als je zelf een site opstart.. Als je voor een grotere site gaat schrijven hoef je je daar volgens mij geen zorgen over te maken.
     
  11. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Hele grote kick... :cool:
    Maar nog bedankt voor die linjk. ;)
    Ik ben inmiddels redacteur bij NLXbox (geen link, anders is het reclame :p), die krijgen geen games opgestuurd (ik ook niet), hoe kan ik contact met de uitgevers nemen, of iets anders?
     
  13. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    als je daar bij nlxbox zit zou ik toch een goed kijken wat ze daar posten echt neem de preview van forza echt wat staat er in dat verhaal een onzin. Echt geen woorden voor.

    Het feit dat men denkt dat FORZA de opvolger is van PGR2 dat is al onzin. Je gaat een populaire franchise als PGR niet op doeken en er een ander titel van maken. En zo kan ik over dat stukje nog wel ff door gaan.

    Maar suc6 hoop op beterschap.

    Maar als je dan uitgevers gaat bellen zullen die ook wel eens een kijkje nemen en als ze dan zulke troep zien denk niet dat je dan wat krijgt. MAar goed suc6
     
  14. hutkofer

    hutkofer Guest

    Wij nemen geen 12-jarige mensen aan. En als ik het zo lees op NLXbox, is dat maar goed ook O-)

    Ontopic; Om aan review games te komen, moet je site aan een aantal eisen voldoen. (Aantal bezoekers enz). Verder zal dat bij NLXbox moeilijk gaan, als jullie de Copyright tekst van XOOP uit de footer halen :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2004
  15. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ga ik niet over, over dat ene Copywright.
    Ik ben zelf nieuwsposter en reviewer, (HP: GVA review)
    Maar waar kan je de eisen zien van bepaalde uitgevers dan?
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, er is maar 1 niet nader genoemd bedrijf dat wel snel spellen geeft maar verder EA enzo die willen gewoon minstens duizend unieke bezoekers per dag en dat bereik je niet zo snel. Zo'n kant en klaar php nuke/xoops site zal dat ook niet redden. Daarnaast is er te veel concurentie :)
     
  17. hutkofer

    hutkofer Guest

    Als je Reviewer bent of Newsposter, moet je daar helemaal niet achter aan gaan. Daar hoort je baas achter aan te gaan.
     
  18. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet zien zou gewoon eens een belletje plegen naar EA nederlang ubisoft en MS ed. Zij kunnen je meer vertellen
    is niet echt een site doe dit en dan dat.
     
  19. hutkofer

    hutkofer Guest

    Ik denk trouwens dat NLXbox de nodige kwaliteiten mist. Als ik naar je review kijk, weten jullie dus ook niet dat het artikelen plaatsen doormiddel van HTML codes gaat?
    Je review staat vol spellingsfouten, net als de andere artikelen. Maargoed, ik wens jullie veel succes verder :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2004
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook bedenken dat er honderden kleine gamesites zijn en dat de uitgevers echt geen zin hebben om die allemaal spellen op te gaan sturen, want 99% van die sites doen het alleen voor de gratis games. De uitgevers doorzien dat ook wel en sturen alleen dingen op naar sites die 'blijvertjes' zijn en er gewoon moeite voor doen om iets leuks neer te zetten. Het slechtste wat je kunt doen is dus bij een of andere kleine poepsite (:+) gaan schrijven, want daar zijn er honderden van en je schiet er niks mee op. Probeer aan de bak te komen bij een wat grotere site en dan, wie weet, misschien heb je mazzel.
     

Deel Deze Pagina