Natuurlijk is het een persoonlijke keuze, maar mijn mening is dat een xbox óf helemaal van kleur moet veranderen, óf niet. Wat heb je er nou aan dat verschillende logo's, controllerpoortnummers en dergelijke niet meegestickerd worden... Het ziet er niet uit en het spuiten is niet zo moeilijk als dat het lijkt (mits je er geduld voor hebt of het iemand laat doen die er meer ervaring mee heeft

). Je zou eigenlijk een gespoten xbox en een gestickerde xbox beide met dezelfde kleur in het echt moeten zien. Bij mij was toen al snel de keuze gemaakt (mijn xbox en die van klanten zijn dus allemaal gespoten). Het ziet er gewoon veel beter uit en het argument
is niet echt van toepassing, aangezien ik na 1,5 jaar nog steeds tevreden ben met mijn xbox (en al was ik dat niet, je hebt zo nieuwe kappen voor een xbox gekocht of je huidige overgespoten).
En deze:
Dan heb je misschien wel een persoonlijke creatie, maar die bedekt dus weer niet de gehele xbox en dat ziet er dan net uit alsof de xbox nog niet helemaal af is.
Dus het is een persoonlijke keuze die je zelf moet maken, maar ik adviseer om de xbox te spuiten.
Klik om te vergroten...