[Vraag]Skins beter als spuiten..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SupahMaster, 20 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb een vraag aan de Casemodders.. ik wil mijn xbox een ander uiterlijkje geven (casemodden). Nou mijn vraag: zijn skins beter als verven? Ik heb een site gevonden via een andere thread http://www.decalgirl.com/. Nou wil ik graag een Jewel en een skin kopen maar is er ook een Nederlandse Site/Winkel? Want als ik het daar koop zijn de verzend kosten net zo hoog als de aankoop zelf. Waar zou ik het het beste kunnen kopen? :confused:

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Doe geen skins!!!

SPuiten kun je veel meer afstemmen op je persoonlijke wensen en geven een mooier resultaat (mits goed uitgevoerd). Bij skins blijven ook altijd delen "onbestickerd" wat ik zelf erg lelijk vind.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is natuurlijk een persoonlijke keuze. Stel je bent je ge-casemodde Xbox beu, dan haal je de sticker eraf zonder beschadiging aan de Xbox, bij spuiten kan dat natuurlijk niet (je zou daar een andere kleur kunnen spuiten). Zelf heb ik een skin (sticker dus) erop, erg mooi is het geworden. Dat delen niet bestickerd zijn, boeit mij niet.
    Dus keuze tussen sticker en spuiten is gewoon wat je erop wil. Bij stickers heb je ook nog de keuze uit verschillende chrome skins (ikzelf heb de greenchrome), met verven is dat weer moeilijker.

@Centurion: Je kunt bij enkele sites ook een skin laten maken met je eigen creatie, dus dat geldt niet altijd.;)

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is het een persoonlijke keuze, maar mijn mening is dat een xbox óf helemaal van kleur moet veranderen, óf niet. Wat heb je er nou aan dat verschillende logo's, controllerpoortnummers en dergelijke niet meegestickerd worden... Het ziet er niet uit en het spuiten is niet zo moeilijk als dat het lijkt (mits je er geduld voor hebt of het iemand laat doen die er meer ervaring mee heeft O-) ). Je zou eigenlijk een gespoten xbox en een gestickerde xbox beide met dezelfde kleur in het echt moeten zien. Bij mij was toen al snel de keuze gemaakt (mijn xbox en die van klanten zijn dus allemaal gespoten). Het ziet er gewoon veel beter uit en het argument

is niet echt van toepassing, aangezien ik na 1,5 jaar nog steeds tevreden ben met mijn xbox (en al was ik dat niet, je hebt zo nieuwe kappen voor een xbox gekocht of je huidige overgespoten).

En deze:

Dan heb je misschien wel een persoonlijke creatie, maar die bedekt dus weer niet de gehele xbox en dat ziet er dan net uit alsof de xbox nog niet helemaal af is.

Dus het is een persoonlijke keuze die je zelf moet maken, maar ik adviseer om de xbox te spuiten.

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    hangt er ook nog van af je nog garantie hebt :+

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik persoonlijk vind de Myst Blue Metallic mooi maar enige nederlandse winkels? Weet iemand een goedkopere winkel. Spuiten tsjah.. het heeft wel het grootste risico om fout te gaan..

Edit: Ik heb géén garantie meer op mijn xbox want die is al open geweest.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2005
  7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt natuurlijk wel. Je kunt het misschien zo beter stellen:
    Ben je lui; koop zo'n stickertje, ben je creatief; spuiten maar!
    Overigens, er zijn nu stickerformaten bij decalgirl.com waar je wel het geheel beplakt hebt, alleen niet de controllerpoorten.

En als ik eerlijk moet zijn (is wel zo aardigO-)) ziet spuiten er natuurlijk veel mooier uit, mits je het goed gedaan hebt en een leuk kleurtje hebt gekozen.

Over Nederlandse winkels weet ik niets, maar bij decalgirl heb je zo voor een niet al te hoge prijs al thuis.
    En over dat het fout kan gaan, volgens mij kun je het gewoon overspuiten maar daar moet je bij StealthViper voor zijn.

Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  9. Ruud

Ruud Guest

Beter dan, groter dan, sterker dan.
    Even goed als, bijna zo groot als, even sterk als.

Overtreffende trap --> dan
    Vergelijking --> als

Sim-pel.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    :cool:

Jep, en ook in de Skins-thread is veel info te vinden. Kijk wat rond, google wat en maak dan eens je keuze. Er staan genoeg foto's in de thread die je kunt gebruiken ter referentie :)

Tevens is het erg lastig om te vragen wat nou beter is, de meningen zijn altijd verdeeld. De voor en nadelen kun je denk ik zelf ook wel bedenken.

Hier kan een slotje op imo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina