Vraag voor Fardo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nickelzzz, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickelzzz

nickelzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

dit bericht is eigenlijk weer voor fardo. Want ik heb nu nog een vraag. Kan ik wel mijn oude profiel (waar ik dus de hoogste gamerscore en meeste achievements heb) gaan gebruiken op Live als ik weer een nieuw live abonnement aanschaf? Want ik heb niet echt zin om alles opnieuw te gaan spelen en saven op mijn xboxlive profiel....Hieronder het oude bericht + antwoord.

alvast bedankt,
    nickelzzz

------------------------------------------------------------------
    Halloa,

ik heb een vraag en ik hoop dat op dit forum wél iemand het antwoord weet.

Hoe kan ik een profiel op mijn Xbox wissen?? Ik heb nu namelijk 2 profielen, 1 profiel voor Live en 1 gewoon profiel. Nu wil ik mijn live profiel wissen en dan de naam van mijn gewone profiel wijzigen in mijn Xbox live gamertag.

Vandaag, 10:58 #2
    Fardo
    XBW Moderator

Dat is niet mogelijk ...het zijn namelijk 2 apparte profielen. Je kan dan niet van je profiel (off-line) de naam wijzigen. Je moet dus je achievements die je al gehaald hebt met je oude profiel dus op nieuw halen (en de saves dus ook)

Bij Memory (laatste tabblad) kan je je profiel wissen.

2. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij je offlineprofiel klikken op Join Xbox Live en dan alles invullen en dan kan je online met een nieuw kaartje ;) Je moet dan natuurlijk wel een andere gamertag als je eerste nemen :)

3. nickelzzz

nickelzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan moet ik toch weer hetzelfde e-mail adres gebruiken? Je kunt toch niet 2 profielen op 1 e-mail doen. Of bedoel je als ik een nieuw abonnement aanschaf?

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Fardo zegt duidelijk: Dat is niet mogelijk

Dus het is niet mogelijk. Ik neem aan dat je een offline profiel bedoelt en die kan je niet voor live omzetten in een online profiel.

5. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan maak je toch gewoon een nieuw hotmailadres daar voor :)

Edit:
    Toch wel, want ik heb mijn offline verandert in een live en zo mijn achievements gehouden

Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ok dacht dat het niet mogelijk was...

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Off-line profielen kan je inderdaad omzetten naar live accounts. Maar je kan een bestaande Live account niet koppelen aan een off-line account ... zie verder: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Het is niet nodig om een apparte thread hier voor te openen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina