ik wil graag weten ik ga straks mijn xbox aansluiten met mijn pc en dan wil ik graag online gamen! maar ik wil graag weten zitten er dan wel goenoeg gamers online om tegen te spelen? welke tijdstip zijn er dan meestal gamers online en ik heb xbox connect! de balle! xbox gamer.}
nu op dit moment , zonderdat Xbox live er nog is Xbconnect en Gamespy heb je Meestal rond 16:00-23:00 zijn de meeste Pal Gamers en servers online. Logische tijd lijkt mij toch. in het weekend vind (ik) je ze ook s'ochtends redelijk. (op Gamespy speel ik dan) zal ook wel zoiets zijn met Xbconnect gok ik ... eigenlijk ook wel logisch als je zo nadenkt
hee wat heb jij xbox conect of gamespy en waar kan je dat gamespy downloaden en heb je een hub of gewoon makkelijk een exstra netwerk kaart of ??
Gamespy....downloaden bij Gamespy misschien Voor het aansluiten moet je ff tussen de threads kijken! Daar staan genoeg oplossingen. Ik gebruik zelf een hubje met gamespy. Werkt goed
ik heb een router ertussen (soort Luxe Hub) gamespyarcade downloaden : GAMESPY ARCADE SITE en de Xbox tunnel moet je daarna erbij installeren : GAMESPY ARCADE XBOX TUNNEL
ohh maar... ik heb al die gamespy tunnel gedownload maar weten julie waar ik gamespy arcade gratis kan downloaden?????????? help:r
wouteR je hebt gamespy arcade wel nodig want daarin moet je een game kiezen, dan kies je een room van iemand ( of jij host natuurlijk) dan drukt de host op launch en dan start ie pas dat tunnel progetje. en dan kan je spelen