Vraag XB-Live verbinding..!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door A-S-C-A-R-I, 10 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

yo mensen k heb een vraagje k wil heeeeeeeeeeel graag live doen maarh k heb een vraagje,k heb namelijk @home budget kabel internet thuis en k vroeg me af of dat snel genoeg is k heb op de xbox.nl site gekeken maarh daar is het een en ander nogh onduidelijk voor mij kan iemand helpen met m'n vraag??

k kreeg laatst zo'n mailtje toegestuurd van m'n provider:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geachte @Home Budget abonnee,

@Home verhoogt de snelheid van uw @Home Budget abonnement. De download snelheid zal van 256 kbit/s naar 500 kbit/s gaan en de upload snelheid van 64 kbit/s naar 125 kbit/s. Deze verhoging wordt stapsgewijs doorgevoerd. De nieuwe snelheid zal uiterlijk 1 juli voor alle @Home Budget abonnees doorgevoerd zijn.

Deze snelheidsverhoging betekent onder andere dat het downloaden van internetpagina's aanzienlijk sneller gaat, u kunt genieten van hogere kwaliteit streaming audio en het sneller versturen van bestanden per
    e-mail.

Zowel de down- als uploadsnelheid is afhankelijk van verschillende
    factoren en hierdoor niet altijd maximaal beschikbaar.

Meer informatie vindt u op http://help.home.nl/snelheid. De verhoging van de snelheid heeft geen consequenties voor het abonnementsbedrag van het @Home Budget abonnement.

Met vriendelijke groet,
    @Home
    Afdeling Klantenservice

kan k dan op live of niet of moet het nogh sneller zijn?????

2. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

mAAK EENS AAN GEEF ANTWOORD GVD!

3. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    voor Live heb je een minimale upload van 128Kb nodig.

4. Blubba

Blubba Guest

kut dan kom ik net 2 Kb tekort !!!

5. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Doe eens even normaal A-S-C-A-R-I.

www.xbox.com, een beetje zoeken kan geen kwaad. Verder staat je thread in het verkeerde forum-deel.

lees de [faq]FAQ[/faq] dus even.

- Dicht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina