[XOne] Vraag Xbox Live... de CD van "starters kit" noodzakelijk voor installatie Xbox live??

Discussie in 'Games' gestart door rikrikrik, 23 mrt 2004.

1. rikrikrik

rikrikrik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag gamers,

Nog 1 vraagje. Ik heb nu de hardware (ethernet kaart en crosskabel) voor het netwerk voor elkaar. Net naar de compushop geweest :)

Mijn vraag is heb ik perse de CD uit de "starters kit" voor xbox live nodig??? Of kan ik handmatig de nodige instellingen doen? Als dat kan WELKE instellingen moet ik dan wijzigen? heeft iemand antwoord op mijn vraag?

Please hulp....

2. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ik geloof niet dat die cd noodzakelijk is, maar het kaartje met serial number wel, anders kom je live niet op.

3. rikrikrik

rikrikrik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm

Welke serial nuimber bedoel je? staat die op die kaart voor 2 maanden live gratis?

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dus wel een code nodig, maar cd is niet nodig. Ipv van een starters-kit cd kan je ook een spel gebruiken die Live ondersteunt. Ga als het spel opgestart is naar Live gedeelte en je dashboard krijgt een update waar je alle gegeven in kan vullen.

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    je kan bv rainbow6 kopen, heb je 2 maanden live en een headset :D

weet alleen niet of je na 2 maand ook een starter kit kan kopen voor een jaar extra met de zelfde tag

6. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    he, die dashboard update... wat is dat en wanneer moet dat gebesuren....????:eek:

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op live wilt. Je heb de serial van of maanden gratis nodig, of de starteskit serial. Als je bij een game die live ondersteunt naar live toe gaat, dan installeert ie meestal vanzelf alles op het dashboard

8. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en wat als ie het niet doet???
    :confused:

9. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet ie wel...

10. Booster