[XOne] Vraag Xbox live.

Discussie in 'Games' gestart door ajacied1994, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ajacied1994

ajacied1994 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

ik ben net nieuw op dit forum en heb meteen al een vraag. Gisteravond me xbox 360 pro elite op 1 maand xbox live gezet met de laptop. Gametag ingesteld enzo je kent het wel. Daarna online en even FIFA 10 update gedownload en het stadion van Real madrid. Daarna kabel eruit maar nu blijft mijn naam staan op de gametag. Maar ik zie hier graag me eigennaam staan als ik offline ben. Ook word ik gek van dat bericht dat hij xbox live niet kan vinden kan ik dit misschien uitzetten. En als mijn maand afloopt is dan xbox live weg te halen of blijft dat altijd zo staan.

Vragen
    1. ik wil dat mijn gametag (ajacied1994) voor xbox live veranderd in me naam (Robbert) zoals eerst op mijn offline dashboard en profile naam. Kan dit en zo ja hoe

2, Kan het Xbox live alleen aangaat als ik dat wil. Via een knop ofso. Nu zegt hij steeds geen verbinding logisch zonder kabel verbinding met laptop.

3. Wat gebeurt er als die maand is afgelopen

Alvast bedankt.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de starpost van deze thread :) http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=123328

Kost 800 ms points (maar waarschijnlijk is Robbert al bezet) of een nieuw profiel aanmaken

Nee, als je aanlogt probeert hij altijd een connectie te maken

dan krijg je een silver account en kan je niet meer on-line gamen

3. ajacied1994

ajacied1994 Member

Leuk Bevonden:
    0

Oke dat is balen maar als ik een nieuw profiel aan maak ben ik zeker alles wat ik heb geunloakt kwijt.

Jammer

Kan ik dan bijvoorbeeld fifa 10 wel update met een zilver account of dat ook niet

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja als je een heel nieuw profiel maakt kan je je achievs en stats inderdaad niet mee overzetten, daarvoor moet je zoals Fardo reeds zei je 'naam veranderen' maar dat kost MS points.

Je kan met een silver profiel normaal wel gewoon games updaten!

5. ajacied1994

ajacied1994 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel zonde dan van alles wat ik had geunlunct maar ja.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina