Wanneer komen er RPG's uit in de richting van Final Fantasy, Breath of Fire of Legend of Dragoon op de XBox? Ik zit er al heel lang op te wachten (14 Maart kocht ik de XBox al, de eerste dag in Nederland wanneer hij uit kwam) maar nog niks in die richting. Ik kijk regelmatig op xbox.com of er ook zulke games komen maar niet veel. The Elder Scrolls 3 lijkt er wel wat op maar niet echt zoiets als final fantasy! please Answer this Question? Wacht ik voor niks of zijn ze met zo'n soort spel bezig? K'hoop wat te horen van jullie. Groetjes Rinnert.
Sudeki en Fable worden leuk. Meer in de richting van BoF en FF is misschien Suikoden3, die heel misschien naar de Xbox komt. Voor de rest is er nu Morrowind en weet ik het verder niet.
ik vin final fantasy ook mooi en diablo ook dus ik had morrowind gekocht, maar ik vond het een tegenvaller, heb het nu geruild voor timesplitters 2
Alleen ps2 heeft van zulke games , er zullen ook niet veel fantasy games op xbox uitkomen.. op true fantasy na dan. 'True fantasy' hadden ze geen orginelere naam kunnen bedenken ?
Misschien neemt MS ooit Square / Enix over. Don't hold your breath.... Wie weet, alles kan tegenwoordig. (Ik hoop zelf dat de FF-serie naar de Box komt)
The Elder Scrolls III: Morrowind is wel een RPG, maar lijkt in geen enkel opzicht op FF. Ik zit zelf ook op de japanse RPG's op Xbox te w88, maar ik heb er tot nu toe nog geeneen gezien (ook niet in ontwikkeling).
metal dungeon komt deze maand uit.. dat is een rpg als final fantasy, grandia, breath of fire... maar hij is niet zo enorm goed... Denk wel dat ik hem ga kopen trouwens..