Vraag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vianny, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vianny

Vianny Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag met betrekking tot mijn xbox 360 aansluiten op een monitor:

Ik moet dan volgens mij deze kabel kopen: VGA HD AV Kabel voor de Microsoft X-BOX 360. Alleen wil ik graag dan ook nog mijn 5.1 geluid systeem erop aansluiten. Is dit mogelijk? Zoja hoe? Of moet ik dan nog een andere kabel kopen daarvoor?

Groeten,
    Vianny.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, welkom op het forum.

Verderop in dit subforum staat een thread genaamd Computer Monitor Thread. Daarin staat zowat alle informatie die je nodig kunt hebben. Als je graag nog 5.1 geluid wilt, zul je een optische kabel moeten halen. Deze kun je bij iedere elektronicaboer krijgen, maar je kunt ook een speciale Xbox VGA kabel kopen waarbij deze optische audio kabel al zit inbegrepen. Meer informatie daarover kun je vinden in de thread die ik je net gaf.

Ik denk dat dit je vraag wel beantwoordt en dat je met de informatie uit die Computer Monitor Thread al een heel eind komt.Om problemen een beetje te centraliseren, wil ik je verzoeken om verdere vragen dan ook in die thread te plaatsen. :) Dit topic is dubbelop en gooi ik daarom op slot.
    Een laatste tip van mijn kant: Als je toch een topic opent, zorg ervoor dat je titel duidelijk de inhoud weergeeft. Als mensen "vraag" lezen, scrollen ze al snel verder en krijg je nog niet de behulpzaamheid die je wilt hebben. Het beste is echter om een centrale thread over het onderwerp van je vraag te [search]zoeken[/search]. Daar komen namelijk de experts langs en zij kunnen je het beste helpen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina