Nee alleen breedband dus geen 56k wel kabel, asdl of een dergelijke snelle verbinding verwacht ik ook wel, maar ik weet niet 100% zeker of dit allemaal kan. /edit Ik weet of dat wel mogelijk is met adsl enzo, heb Xbox Live niet zo super goed bijgehouden, ik weet alleen dat het komt en dat je breedband nodig hebt :{
Hmmmz adsl is toch al ruimschoots verkrijgbaar??? Tenminste in dit kleine pokkedorp waar ik nu zit wel
Same here Beetje puppy oogjes laten zien, zeggen dat je veeeeeel goedkoper uit bent dan via de telefoonlijn met isdn/56k (tegen je pa zeggen die geen verstand heeft van pc ed.)... altijd suc6
hangt van de plaats af ... ehm er zijn genoeg internet sites omdat uit te zoeken... zook straks ff voor je .. je kan natuurlijk ook kabel nemen
Adsl gebruikt alleen heel ff de telefoonlijn bij het aanmelden bij internet maar voor de rest geen telefoontikken ofzo die je bij een 56k wel zou hebben (en dus veel ping ping kost). En het mooiste van adsl: een vast bedrag per maand (als je het goede abbonnement hebt tenminste), dus altijd online
www.planet.nl www.xs4all.nl www.solcon.nl enz enz. kun je een postcodecheck doen, om te kijken of het bij jouw mogelijk is. en via het internet aanvragen. ja, adsl gaat via de telefoonlijn, maar op een speciale manier, zodat hoge snelheden mogelijk is.
nu zit ik ook heel de dag online gelukkig hoef ik niks te betalen dus denk wel dat ze blij zijn met asdl stuk goedkoper
Je mag dan wel een ADSL en Kabel aansluiting hebben maar als Microsoft met je Provider geen overeenkomst kan sluiten , dan heb je een probleem. Zonder toestemming van je Provider kan je nog niets. Of zie ik het verkeerd.