Ik heb een vraag. Ik heb laatst een profiel gemaakt, maar heb eentje verwijdert maar die games (savegames) staan nog op me xbox 360 maar hoe moet ik et in die andere profiel zetten of gaat dat niet Nog een vraagje bij gears of war zegt hij iets van beeld maar ik heb een normalen tv geen hd ? maar hij zegt steeds dat ik iets moet doen hij staat op 50 maar moet naar 60 maar als ik hem naar 60 wilt doen dan gaat dat beeld raar doen, Mvg Roy,
1. save games zijn profiel gerelateerd en kunnen niet overgezet worden in verband met gamerpoints cheaters. 2. Volgens mij komt er een fix van epic die dit verbeterd. Of was dat alleen voor VGA?
Hey, welkom op ons forum. Als je dit soort kleine willekeurige vragen hebt, kun je die beter stellen in ons Algemene vragentopic. Op die manier houden wij het drukke 360 Algemeen/Hardware nog redelijk overzichtelijk. Ik ga je thread sluiten, maar kopieer je post naar het topic dat ik net linkte. Check straks dus even in dat topic voor antwoorden (hoewel Kapitein Iglo hier al antwoord gegeven heeft).