Vraagie!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jimmy88, 29 jan 2002.

1. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagie...ik krijg via-via-via-via-via een xbox...en nu moet ik kiezen tussen een UK-plug en een international english-plug.....IK WEET NIET EENS WAARVOOR HET IS :mad:. maaruh...misschien iemand hierzo wel, kzou ERNSTIG blij zijn als iemand het ff post welke ik moet nemen (als het kan mailen) Vrijdag moettik bellen om het te bestellen, dus PLZ!!! voor vrijdag :)

jimmyilcken@hotmail.com

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    niks mailen, tis nie voor niks n forum :)

maarre ehm ik denk dta het gaat om je stroomnet aansluiting??.. vraag het dan gewoon aan die mense.. :)

3. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    hehe...okee...niet mailen...maar ik moet het dringend weten...en ik kan het niet vrage want het is nogal ingewikkled, maar waar het op neer komt is dat ik dus via-via-via iemand moet bellen en gewoon moet dorgeven...(waarschijnlijk weet diegene er geen moer van)...iemand die ik heb gesproken DACHT dat het met de spellen te maken had...maar dan moet ik het wel zeker weten...als niemand het zeker weet neem ik denkik wel international english, die komt waarschijnlijk ook in nederland (dat is dus eigenlijk mijn vraag :p)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    niet met tussenpersonen doen.. meteen mannetje vragen die het regelt, ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook, en hou rekening met dat je nu dus een Amerikaanse koopt he..

5. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    k..maarre....heb je geen antwoord op die vraag van wat die plug is?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    jij bent gewoon te onduidelijk :)

7. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijk mij ook de aansluiting op het stroom net, maar helemaal zeker weten doe ik het nie.
    Btw: Hij komt wel enigzins vaag over ja 8)

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah:)

Deel Deze Pagina