Nu ik al een tijdje op dit forum zit merk ik dat het nooit zal ophouden met alle n00bs die niet kunnen zoeken, of er nog niet eens de moeite voor willen doen. Sommige onderwerpen als "Xbox bonus pack", en nu dan recent "nep x-box filmpje" blijven weer de kop opsteken en worden dan weer genadeloos gesnoerd door menig xbw mod. Is het dan niet mogelijk om een sticky thread te openen over onderwerpen die tijdelijk hot zijn en ze ipv een groene kleur rood of geel te maken zodat die als eerst worden gelezen en iemand niet zo snel een nieuw topic hierover begint? Dit kan je bijvoorbeeld als doen zodra er 3+ topics worden geopend over het zelfde onderwerp. Ik hoop iig dat ik op deze manier heb bijgedragen aan een verbetering van de sfeer hier en vooral het gedrag tegen n00bs wat soms wat agressieve neigingen heeft
Goed idee,wou dit vanochtend al doen, maar moet teveel doen in te weinig tijd (gamen moet ook gebeuren he ) ehm tsja wil er morgen wel ff wat tijd aan besteden
Heej, wouter je was me net voor, ik bedoelde dus de avatar van Netrab. Buffy ken ik wel.. (edit) Oh, sorry, ik heb quote geklikt ipv edit... nu wel het goede knopje geklikt... (edit) ...en nu was jij me voor met het antwoord!
In de mijne ? Chloe Jones Hoe bedoel je dit precies? Pas een sticky thread van maken als een hot item meer dan 25 posts heeft? Lijkt me niet nodig, omdat iedereen dan al netjes daar in post. Het hele idee is dat niet iedereen zijn eigen thread opent over het zelfde onderwerp. Wel kan je kiezen om een Deel II te beginnen zodra een thread 30 reactie heeft gekregen, want vaak is het dan al offtopic geworden en moet je te veel lezen om nog een nuttige reply te kunnen geven
Vind ik een slecht idee. Als iemand iets wil vragen en het niet kan vinden moet ie toch een thread kunnen openen?
No way.. mensen komen hier juist om een thread te openen (een vraag hebben). Dat die vraag al een keer gesteld is, tsja, ik zoek ook niet altijd op n forum..
Hij bedoeld waarschijnlijk over hetzelfde onderwerp, dat het bijvoorbeeld niet nuttig is om al een nieuwe thread met een vraag over Pim te gaan maken terwijl die ander nog maar 5 reply's heeft en je daar ook rustig op door kan gaan.
Re: Re: Vraagje aan Wouter en mening van anderen idd.. kan me nog wel herrineren met de Controller S thread, die stond toen sticky, kwam er iemand aan met "Wanneer komt de Controller S in NL uit?"
Tja Netrab op zich is dit ook een beetje een n00b topic he, want je zit officieel volgens mij in het verkeerde subforum, want dit hoort volgens mij toch echt thuis in "website problemen/opmerkingen" maar ik moet zeggen dat er idd wel iets gedaan mag worden aan het n00b gehalte... ik snap wel dat iedereen moet leren wat de regels zijn hieroh, maar tig topics over een scart kabel e.d. is niet bevorderlijk voor het niveau van XBW
Ik heb nog niet gezocht op de site, maar is er al een scartkabel/DD 5.1/Breedbeeld/Online met Gamespy/etc.. -FAQ ofzoiets?
Nee! Of je daar even een thread over wil openen? Is missch. wel zo handig. Volgens mij krijgen mensen die 299€ voor hun xdoos hebben betaald geen rewardpack.....of wel?
Dat is die van zijn naam .. ik vind haar hoofd niet echt mooi , maar Who cares Cloe Jones , avatar van Netrab