Is het verschil duidelijk te zien? Ik heb namenlijk een rgb ingang op mijn tv zitten vandaar dat ik aan het overwegen ben om een andere scart kabel te kopen...
Ik zit dus met dezelfde vraag, maar ze zeggen dat je het heel goed kunt zien. Maar ik denk dan, 30 euro is wel veel als het beeld toch al mooi genoeg is.
Het verschil is zo groot, dat die 30 euro het meer dan waard is! Het is niet alleen scherper, de kleuren zijn ook echter. Zo is de weg in een racer niet licht geel, maar echt asfalt kleur. Vergelijk het maar met je PC, of je met 16 bits kleuren speelt of met 32 bits.
Heb je dat alleen maar gehoord of ook gezien want ik zie dus geen verschil als je gaat switchen. Ik zie het verschil van 16 naar 32 bits pas als je 2 beeldschermen naast elkaar hebt staan en dan vind ik het nog tegenvallen. Ik vind FSAA iets veel mooiers doen dus daar besteed ik dan ook meer cpu kracht aan
Afgelopen Vrydag heb ik de advanced scart cable gekocht (Ik besliste dat nadat ik myn dvd speler eerst via normaal video signaal had bekeken, en toen eens dacht: hey...laat ik eens de RGB optie aanzetten; BOOM!!! HELLO!!!VERKOCHT!!!, dus toen wou ik dat ook op myn XBOX he!? Ik heb maar heel ff getest vrydag, maar je ziet het verschil toch wel duidelyk hoor. Zeker een verbetering Nu komt deze week ook nog myn nieuwe 82 CM breedbeeld tv, dus ik ben benieuwd hoe het er DÁN gaat uitzien
Ík vind het verschil best meevallen... als je gewoon op 2m aftand ervan afzit, dan valt het bast mee (je ziet het wel, maar het verschil is niet enorm groot).. pas als je een beetje dichterbij gaat zitten zie je verschil.. voor het geluid is het het trouwens wel dubble dik waard...
Het schijnt ook dat het op verschillende tv's beter of slechter werkt. Los van de grootte van het beeld. Sommige tv's geven het sowieso niet zo geweldig weer....
Is toch die kabel die van je xbox direct scart aansluiting is en nie via die drie gare kabels in die scartblokje gaat
oh.. 'k wist dat niet grappig.. maar zeg is k volg iets niet meer helemaal... die Advanced kabel zit daaro ook scart aan ?
dat IS scart er zit een 21 pins scart aan dus als je tv geen RGB/Scart ingang heeft heb je er verdomde weining aan 3 tulpies zijn goners want in plaats van 1 signaal heb je er nu 5 (rood groen blauw horizontaal en verticaal) heb ik begrepen
Die kabel fixed soms trouwens ook problemen, zo heb ik een probleem met een crappy 55 cm tv. Met de normale kabel wordt het beeld naar 1,5 uur spelen zwart-wit maar met die advanced scart kabel heb ik nergens last van .
zwart-wit?!?!? hmm dan is er toch iets mis met jou of je kabel... @_@ is het nou de advanced scart waar je die optical kabel in douwt?
advanced scart ik heb ook een advanced scart kabel gehaald !!! echt wel dat ik dik veschil zie het zit hem namelijk in de hertzen eerst met die oude 3 tulp kabel had ik 50 hz en nu 60 en dat veschil zie je duidelijk op een 80cm breedbeeld zal ik je zeggen!! ]:-
Zou je het verschil ook merken op een Philips tv, 63 cm beeldbuis, 50 Hz van 400 euro? En dan alleen voor het beeld he, want ik heb geen surround op mn kamer.
nee dat heeft geen zin aangezien die kabel de hz op krikt naar 60 hz en jou tv maar 50hz heeft en dat is ook wat die tulp kabel doorgeeft + je tv moet rgb onderstuenen en ik denk niet dat jouw tv dat doet dat kun je overgens terug vinde in je handleiding van je tv!!!!
weet je gewoon wat het is.... iemand die een beetje aan gamen doen, MOET gewoon een adv scart hebben, ik moet er niet aan denken om mn console op een andere manier te verbinden,( ok mischien s-video)
Sorry jongens dat ik er niet zoveel vanaf weet. Deze tv heb ik en ik kreeg een scart connector bij mijn Xbox en die gebruik ik ook. Sony KV-21LS30 Type Standaard Scherm Sony KV-21LS30 Schermafmeting 55 cm Schermtype ratio 4:3 Frequentie 50 Hz Digitale scan Nee Geluid Sony KV-21LS30 Geluidsweergave Stereo Technologie Sony KV-21LS30 Kinderslot Nee S-video ingang Nee Video ingang voorzijde Ja Digitale Combfilter Ja Diversen Sony KV-21LS30 Universele afstandsbediening Geen opgave Picture in picture Nee Sleep timer Ja Teletekst Ja Teletekst geheugenpagina's 10 Breedte 52 cm Hoogte 47 cm Diepte 49 cm Gewicht 27 kg Wat is het verschil tussen advanced scart en de gewone scart die ik bij mijn xbox kreeg en werkt het wel op mijn tv ?