Vraagje gta vice city

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door carina, 21 aug 2003.

1. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    In GTA 3 waren er garages waar je auto's naar toe kon brengen voor geld. Kan dit in Vice City ook? En een emergency vehicle kraan?

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    kraan niet, garages wel. Bij het vliegveld is een autoshowroom, daaronder kan je auto's verkopen.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, in GTA: VC is niet zo'n plaats. Maar in Sunshine (die cardealer in het buurt van het vliegveld) moet je wel voertuigen naar hun garage brengen om geld te verdienen aan Sunshine (Car's :confused:).

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt ie nu 100% zeker naar de xbox? Zoja, wanneer?

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    nee, je hebt niet zo'n kraan, maar bij sunshine auto's kun je auto verkopen voor geld, moet je naar beneden gaan en dan staat rechts een soort poster met autonamen erop, die moet je dan gaan zoeken en naar die garage brengen.

en het is volgen mij 100% zeker dat die naar die xbox komt, maar dan is er al weer een nieuwe gta uit(denk ik, weet ik niet zeker, misschien is het wel 99% zeker ofzo:D )

Edit>wanneer weet ik niet<Edit

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat is zeker en volgens xbox.com komt ie in Amerika in begin 2004.

7. sneaky

sneaky Guest

gta vice city komt nie op de xdoos.San andreas mischien wel maar vice city zeker niet

8. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    In GTA 3 was het zo dat je dingen als eerste moest doen (bijvoorbeeld de pakjes verzamelen), omdat de gangs zo kwaad op je zijn dat ze je snel neerschieten. Is dit in vice city ook het geval?

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is wel handiger als je de pakjes, jumps e.d. als eerste doet, maar het hoeft niet perse. De verschillende gangs zijn iig minder hard dan in GTA 3. Ik weet nog goed dat je daar op een gegeven moment niet meer in de buurt van de Maffia hoefde te komen aangezien die je meteen met zware wapens aanvielen. De gangs in Vice City zullen je dus nog wel aanvallen, maar iig minder hard dan in GTA 3.

10. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik kan me nog goed herinneren dat je voor een missie terug moest naar het eerste veld en daar ging de maffia lekker op je auto knallen. Een nadeel van vice city vind ik dat het echt groot is en dat je al snel overal naar toe kan.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat het echt groot is vind ik wel een voordeel, en dat je snel overal naar toe kan vind ik niet echt een nadeel

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het heeft zelfs op www.xbox.com gestaan onder nieuws. En uitgebreid op dit forum.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    GTA: Vice City komt niet naar de xbox
    Vice city daarin tegen misschien wel...

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey kan je helikopters ook bewaren? want ik jat altijd die Apache maar ik zou em ook wel eens een keer willen bewaren op me huis, maar toen ik dat deed was ie binnen no time weer weg.

maar is er dan nog een andere optie?

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je moet een grote garage hebben, en dan moet je dat ding landen en dan moet je het erin douwen, heel lastig maar lukt wel, al je hem naar een pay en spray brengt (het beste in de pay en spray van shunshine auto, is groter) dan krijg je wielen, maar het is even uitbroberen, maar mij is het wel geluk(met veel moeite

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je wielen onder je helikopter??!!
    lau:cool:

thnx ik zal het proberen

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    wat zijn precies de benodigde systeem eisen voor gta vice city op de pc? ik ben vanplan hem ook te kopen dus(de minimale eisen dus)

Deel Deze Pagina