Vraagje ivb met image posten.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door 360UnderGround, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, ik heb een vraagje.

Als ik bijvoorbeeld een plaatje wil posten dat groter is dan bijvoorbeeld 2000x2000 ik zeg maar even iets en ik post hem dan maakt hij de hele layout van dit forum f**ked up. En ik wil dus dat die hem weergeeft in de post als 500x500.
    Weet iemand of er een code is zoiets als [​IMG] of [​IMG]

Alvast hartelijk bedankt, ik hoop dat het er is want dat zou erg fijn zijn.
    Mvg, Ralf

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Welkom op het forum :).

Standaard verkleint hij het als de breedte boven 640 pixels, maar het kan zijn dat jij die instelling per ongeluk veranderd hebt.

Ga naar "Gebruikersinstelling", dan naar "Opties wijzigen" en naar "Weergaveopties discussies". Daar staan 3 opties die invloed hebben:

Zoals de instellingen op de screen staan gebruik ik ze en daarmee worden alle afbeeldingen die breder zijn dan 640 pixels automatisch verkleint.

Deze thread staat trouwens in het foute forum, zal het even verplaatsen ;).

3. Bedankt voor je snelle reactie. Dit beantwoord mijn vraag wel netjes, maar er is dus geen code of zo voor? Want andere sites/forums hebben die optie bijvoorbeeld niet bij gebruikersinstellingen. Hoe kan ik het daar dan het beste doen?

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zover ik weet is er geen code voor, maar als je bv. een afbeelding upload via Imageshack kan je ook een thumbnail neerzetten:

Anders kan je het eventueel in een spoiler tag zetten ([.SPOILER][./SPOILER] wel zonder "."), maar niet alle fora gebruiken dezelfde tag voor spoilers):

5. Ok dan, bedankt, jammer ik had gehoopt dat het er wel was, want dit is namelijk want er bij mij is gebeurt: /Mod *knip

Zoals je ziet is de layout zowel boven aan de pagina en onder aan de pagina verschoven:confused::'-(

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    360Underground, of Ralf, RyuRalf, of hoe jezelf ook noemt deze keer,

het is een beetje jammer dat je weer anderen moeite laat doen voor jou zodat je weer even wat kunt spammen. Je hebt niet voor niets al een keer of 6 een ban gehad.

Deze thread gaat op slot en de account '360UnderGround' gaat in de prullenbak.

-Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina