Ik heb hier een vraagje over. In dat level van "Streets of Bucarest" rijd je met een tank en kom je voor een spoorbrug te staan met daaronder 2 tanks. Moet je die brug dan kapot schieten? En moet je dan op de brug richten of op de de trein?
Precies, en dan met rakketten. Ik zit trouwens vast met dat spel in dat ene kutlevel met die Jetpack. Echt kut
Die level met die jetpack is echt vreselijk frustrerend, maar waar ben je???? dan kan ik je helpen...
Thanks, maar ik ga steeds dood. Ik was voorbij dat bewegende ding (je weet wel, waar je op moet springen om erboven te komen). Toen een ladder op ofzo, en toen moest ik van platform naar platform hoppen met die jetpack, maar werd ik zo neergemaaid. Alsof dat stuk daar naartoe al niet moeilijk genoeg is...
Dan moet je je op de Y knop drukken en dan maakt hij zo'n rare bewegen met zijn benen waardoor hij omhoog beweegt wat men springen noemt en dan kan je zo op dat ding.
Haha, humor, echt lachen met jou gast. Nee, ik heb het zelf al uitgevonden. Je moet op dat verhoogd platform gaan staan en dan kun je zo op dat vierkante hoge stuk van die ja-knikker gaan staan. Vervolgens, als je bovenaan bent, gebruik je je jetpack en kom je er dus.
Volgnes mij is operative het makkelijkst. En ook kom ik niet verder op de olieplatform. Wat moet je doen als je hier helemaal bovenaan bent?
o, ik was een x bij een neef van me die em op de ps2 heeft, hij nam een touw ofzo heel vaag ik kan het me niet goed herinneren
Amateurs, als je helemaal bovenaan bent doe je het luik open en je krijgt een filmpje en het level is uitgespeeld.