ik kan al een tijdje op the green mile...maar telkens als ik een mailtje krijg dat er een reply is gekomen op iets op The Green Mile en ik klik op die link dan zegt ie dat ik er nog niet op mag...terwijl als ik er gewoon via Xbw.nl opga wel opkan weet iemand hier iets meer over?
Heb je Windows XP.. ik denk namelijk dat het daaraan ligt ik heb het probleem thuis ook, maar hier op mijn werk niet.
auto inlog staat aan...want ik kan wel op de andere gewoon posten..en ik kan er ook wel op...maar niet via zo'n mailtje en heb geen hotmail..maak gebruik van Eudora want ik heb m'n eigen email adres (@rallycross-photo.com) en eerst deed ie het wel...naja...kzie wel.... en heb btw Windows 98 SE en geen XP /edit: deze kan wel gesloten worden
Ik heb dat probleem ook (heb wel hotmail). Maar als ik op het forum ben en dan via een mailtje naar gm ga werkt het wel. Zal wel niks aan te doen zijn ben ik bang, maar misschien weet iemand iets.
Clean je cookies eens en probeer eens opnieuw in te loggen, waarschijnlijk lost dat het probleem wel op.
Nee helpt niet heb ik ook geprobeerd ik kan er alleen in als ik via forum.xboxworld.nl ga anders lukt het niet en logt ie niet in..
inloggen op xbw.nl en xboxworld.nl? die willen nog wel eens door elkaar gaan. Mailtjes gaan nog via Xboxworld.nl je bent misschien ingelogged via xbw.nl? *gooit maar wat in de rondte*
Dat heeft te maken met de 2 domeinnamen; forum.xboxworld.nl en forum.xbw.nl. Waarschijnlijk log je normaal in bij de 2e en herkent hij de eerste dus niet.. Ga dus naar forum.xboxworld.nl en stel daar ook je cookies in, dan zou het wel moeten werken.
nee dat is ook wel zo, maar ik dacht: ik zal het maar ff zeggen voordat er mensen komen die dit een zinloze thread vinden