Ik heb mijn TV ingesteld op 720I en 50HZ. Ik wil het graag veranderen in 60Hz want dan kan ik Hitman spelen. Maar het rare is dat ik Wel Oblivion kan spelen die ook in 60Hz is. Ik heb al geprobeert te zoeken maar ik krijg het niet ingesteld. Hoe moet dat? Alvast bedankt
Gewoon even de xbox instellen op 480p en dan terug schakelen naar 720I. Dan vraagt de xbox of hij beeld goed weergeeft op 50HZ, hier zeg je nee. Dan schakelt hij automatisch over op 60HZ. Edit: Trouwens waarom heb je hem lopen op 720I? Gewoon de tv op 720P zetten, dat is veel beter beeld.
Ik heb dit problem dus als ik de arcade game feeding frenzy wil spelen. Ik heb mijn 360 op 720p staan, maar als ik het spel start zegt ie dat er 60 hz nodig is. Ben wel benieuwd hoe ik hem toch kan spelen???
Ik heb dus gedaan wat jij zei en hij doet het nog steeds niet. Maar ik weet zeker dat ik al eerder Hitman heb gespeeld op deze tv. En ik heb hem ook op 720P staan. Wist niet meer zeker welke.
Niet op 480p zetten, maar de switch van de component kabel op TV zetten, in plaats van HDTV waar hij nu op staat. Dan op 60Hz zetten en weer het schuifje terug schuiven, en de instellingen weer op 720P doen.
Ok, dat is mooi. Dan kan dit topic dicht. Als je nog vragen zou hebben, check even het [Centraal] Algemene vragen TV's (4:3 ) (16: 9) (Pal 50/60) topic. Dat is speciaal gewijd aan dit onderwerp.