Vraagje over Avanced Scart Cable

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxmaniaxx, 15 mei 2003.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, het is ongeveer al 2 maanden geleden dat ik een zo een kabel had aangeschaft. Ik natuurlijk blij, veel goede reacties, hopen dat het beeld mooier en lichter werd.... NOT. Of wel. Ik zie eigenlijk helemaal geen verschil, en nee ik draag geen bril:cool:

Ik heb voor de XBOX 2 verschillende kanalen.... AV1 en AV2. Nu heb ik em in de tweede zitten. Daar staat ook onder: RGB. Dus het klopt.

Mijn tv ondersteunt 100 HZ, dit staat ook achterop de tv. Het is een Loewe. Maar ik merk gewoon helemaal niks in spellen.

Weet iemand waar dit misschien aan kan liggen? En begin plz niet over mijn gebreken van: Ja je moet beter kijken, draag een bril enz enz}:]

2. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    ja, het verschil is al minimaal volgens mij, maar de kartel randjes moeten dacht ik een beetje weg zijn. Dus bijvoorbeeld bij Doa3 de palmboom op het strand veld. Ik heb er zelf geen een, dus ik spreek niet uit eigen ervaring :p

3. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    de kleuren horen toch ook helderder te zijn. volgens mij moet je echt wel verschil zien, vooral op wat grotere tv's... raar :confused:

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hangt er helemaal wat voor tv je hebt. Op mijn gewone analoge shit beneden zag ik weinig. Boven op mijn Digitale tv zie ik een verschil alsof ik van 16 bit naar 32 bits kleuren ben gegaan in Halo.

Maar meestal om het verschil goed te zien moet je 2 xboxxen naast elkaar laten lopen dan zie je het verschil.

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook en ik zie wel degelijk verschil....nou moet ik wel zeggen dat bij het ene spel de verschillen wat duidelijker te zien zijn dan bij het andere. bij Sega GT 2002 viel me op dat de kartellijntjes weg waren en bij MGS2 was het beeld scherper en helderder. Maar bijvoorbeeld bij Ghost Recon zie ik niet echt super veel verschil. Dus ligt er misschien ook aan wat voor spellen je erop speelt.

6. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het is ff uitgezocht met SplinterCell, hierbij is eigenlijk helemaal niks veranderd. Wat me wel opviel is dat het ietsje helderder was. Maar je zou het geen verbetering kunnen noemen.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Trouwens beeld word nooit lichter door een kabel dat zijn duidelijk tv instellingen of spel instellingen (DOA3 heeft het)

8. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Dan haal ik ff DOA 3 op:)

Heb je trouwens bij meerdere spellen dit opgemerkt?

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook een Loewe tv.. vette dingen hé *) Maar meld me ff of deze kabel echt veel uitmaakt want ik wilde er eerst ook 1 aanschaffen..

10. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Loewe's zijn zeker vette dingen:) Mooi design, mooi kleurtje...... ik hou op;)

Nee maar, ik laat het wel weten, kga morgen toch 4 nieuwe spellen halen. Is kijken of er dan wat verbeterd is.

Khou je op de hoogte:p

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ok thnx! ik hoor het wel :)

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Toen ik hem had aangezet op de advanced toen zag ik DUIDELIJK het verschil in kleur, echt veel mooier meer kleur, misschien kan je ff die oude er weer in doen en dan weer kijken...je zult het zien!

13. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik denk dat je ook weer eens de gewone standaard kabel moet gebruiken, om het te kunnen vergelijken. Dan moet je gewoon het verschil kunnen zien.

14. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goede tip, ik ga het morgen gelijk is ff proberen.

Dat ik daar niet eerder op ben gekomen|:-

15. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eens vergeleken. Jullie hadden gelijk.:)

Ik merkte het vooral op toen ik NBA Street 2 en Tao Feng speelde.
    Ook moet je dan ff op pal 60 spelen. Het ziet er gelijk veel gelikter uit:cool:

16. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon niet te moeilijk denken :)

Fijn dat het is 'opgelost'...

17. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook:p

Deel Deze Pagina