Hey, ik had een vraagje over de firewall. We hebben nu Norton, en we moeten weer verlengen, dit kost zestig euro voor 1 jaar. Dit is vrij veel geld natuurlijk, aangezien er ook gratis firewalls zijn.. Maar ik vroeg me af of er ook verschil zit in kwaliteit, en of dat verschil zo groot is dat je als je echt een goede wilt norton nodig hebt.. Anyone? En nog een vraagje, ik heb een headset plus microfoon nodig voor skype. Het moet een beetje goede kwaliteit zijn, maar niet te duur.. Suggesties? Alvast bedankt!
Voor een headset, kijk is bij de mediamarkt bijvoorbeeld, genoeg keus en ik merk zelf niet echt veel verschil in een sennheiser en een onbekender merk, maar dat kan ook aan mij liggen . Over die Firewall. Er zijn genoeg gratis firewall's, er zijn genoeg betaalde firewalls. Zelf ben ik niet zo'n fan van Norton Internet Security en de daarbij behorende firewalls en dergelijke. Als je dit doorleest weet je genoeg denk ik.
Eens per jaar formatteer ik m`n pc`tjes, en her-installeer ik alles. Ik kwam er toen al snel achter dat na elke format, en herinstallatie van Norton, het abonnement weer wordt verlengd voor één jaar. Helemaal gratis .
ja maar dan moet je eens per jaar een nieuwe versie van windows xp kopen ^^(tenminste als je legaal doet ) want je mag maar 1 licensie op 1 pc gebruiken
Heb ik geen last van, ik heb gewoon de legale versie van 'm neef geleend en hij doet het elke keer. En ik heb al wat afgeformateerd .
Oké, ik heb nu een mic, maar hij doet et niet :/ Ik heb een wit gaatje, een roze gaatje, en een blauw gaatje. De mic zit in de roze, en het geluid in de witte. De mic doet het alleen niet. Anyone?
Ik heb gewoon legale Windows XP versies, maar dat staat verder toch los van Norton? Of bedoel je dat je van Norton maar 1 licencie voor 1 pc mag gebruiken?