Vraagje over het versturen onder rembours?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BFalcon, 12 jun 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    GAat dit makkelijk? wat zijn ongeveer de kosten? Hoe wordt de betaling dan geregeld? Hebben jullie er ervaring mee, en zo ja is die ervaring positief?

bij voorbaat dank!

2. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    € 13,25-. (Incl.verzekerd vervoer)
    Geld wordt binne 3 weken op je rekening gestort !
    Goed en betrouwbaar !
    Duur !

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ALs ik spullen bestel of koop over het internet dan doe ik dit meestal onder rembours..

jij betaald dan de postboden en dan zorgt de ptt post dat het geld op de rekening van de verstuurder komt.

de kosten zijn 25 gulden...weet ff niet zo snel hoeveel dat nu in euro's is..

zal wel rond de 12 euro zijn ..

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de threadstarter wil weten hoe dat werkt als je onderling je games verkoopt en/of ruilt. Ik ben alleen nog maar de ontvangende partij geweest. Twee games, was 7,50€. Ik heb dus geen flauw idee hoe dat werkt, vermoed dat de ptt dan het geld op je rekening stort...
    Weet iemand hoe dat wordt geregeld?
    (Mocht de threadstarter dit niet bedoeld hebben, wil ik het graag wel weten:))
    Enneh...als laatste, verkeerd forum dude! Gemoved.

5. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer een harddisk gekocht voor men PC
    Ging wel goed, alleen je moet wel alles contant geloof ik thuis hebben. En daar kwam ik aan met een stapel briefjes en HEEEEEL veel kleingeld.
    Arme man. }:]

greetz

6. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    tpgpost is waar je even moet kijken voor hoe of wat. Persoonlijk zou ik je willen adviezeren om toch via gewoon pakketpost en overmaken op rekening. Is wel een kwestie van vertrouwen, geef ik direct toe. Maar is wel goedkoper en makkelijker.

7. mamapapa

mamapapa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    antwoord!!!!!!!!

ja ja wat een gezeur zeg!

ik werk zelf bij de post en je hoeft niet
    hele tijd thuis te zitten,want dan moet je hem gewoon
    ophalen bij jou dichtsbijzijnde postkantoor.
    onder rembours dan word die aan een chauffeur meegegeven
    en dan moet je hem betalen.
    het slimste is gewoon onder rembours betalen.
    het bedrag is verschillend[het ligt er gewoon aan}
    bij wie je bestelt.

nog vragen? post hier een topic.

gegroet jeroen

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ok, ik weet al wat meer.
    ik wilde het inderdaad weten omdat ik een spel ver5kocht heb en ik nog niet wist hoe ik het moest gaan versturen... dat weet ik nu wel, ik stuur hem gewoon over de post is veel goedkoper!

ow ja, ik weet dat het het verkeerde forum is, ik zal vcolgende keer beter opletten..

9. jur

jur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon opsturen is een kwestie van vertrouwen en het kan inderdaad misgaan maar dat kan het onder rembours ook plus dat je onder rembours een tijdje op je geld moet wachten.
    ik heb een keer wat onder rembours verstuurd en diegene was bij aflevering niet thuis .
    vervolgens heeft hij het pakketje niet opgehaald bij het postkantoor en kreeg ik het weer teruggestuurd en was toen mijn rembourskosten kwijt.

Deel Deze Pagina