[XOne] vraagje over live...

Discussie in 'Games' gestart door xbox-freack, 13 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ging normaal gezien van mn moeder live krijge maar ik heb het nie gekregen voor 2 redenen:
    1.voor sommige spelletjes moet je meer betalen dan normaal.:confused:
    2.omda mn moeder op live haar nummer moe geven van haar bankkaart en dat vindt ze gevaarlijk voor hackers...

mn vraag: is da waar dat je voor sommige spelletjes meer moe betalen en is het waar dat hackers iets kunnen uitsteken met dat nummer?
    kan ik er iets tegen doen??
    help me pls en miss komt er dan een nieuwe live-gamer bij;)

2. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    1: Nee wat een onzin, het is een KEUS om betaalde downloads te betalen. De meeste zijn gratis!
    2: Bankkaart? Je bedoelt Credit Card, en ja hackers tja... Zeg nooit nooit.

3. xbox-freack

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx maar srr van da eerste maar mn moeder zei dat en ik weet eigenlijk nie veel van xbox live:{

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor hackers hoef je niet bang te zijn , de Xbox is rechtstreeks verbonden met de servers van Microsoft.

Niet alleen voor sommige games moet je meer betalen maar ook voor bepaalde Content Downloads.
    Maar deze kan je bij het registeren van XBL meteen laten blokkeren.

5. xbox-freack

Leuk Bevonden:
    0
    oelalala dit begint interessant te worden als ik dit mn moeder toon en een beetje lief ben miss...;)
    thnx iedereen!
    blijf maar tips geven hé
    en nog prettige feestdagen!

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mijn ouders willen het ook niet vanwege cc. Soms kunnen ze met alleen het nummer flink bedrag van je rekening houden, niet dat ik Microsoft daar voor aanzien, maar mn ouders willen het niet. Wachten tot volgend jaar met de scratchkaarten.

7. Zeg gewoon dat je gegevens liggen opgeslagen in de zwaarbeveiligde datacenters van Microsoft.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Haha waarom zijn mensen zo bang voor hackers??

Okee er kan een hacker binnenkomen in de MS database, maar denk je serieus dat je credit card gegevens op dit moment nergens staan??

Tuurlijk wel deze staan allemaal in de computers van visa, mastercard etc.

MS heeft echt wel dezelfde beveiliging als deze bedrijven want ook de dingen die een concurrent niet mag weten staan op deze secure servers.

Dus als je bang bent voor hackers omdat je denk dat je informatie op computers komt staan, geen nood want het staat al op computers en als ik jullie was zou ik maar snel gaan checken of je niet 2000 euro lichter bent door een hacker.

Komop zeg, sommige mensen geloven alle propaganda shit met beveiliging.

Mensen die propaganda is er omdat meneer norton en macafee ook graag geld willen verdienen.

9. xbox-freack

Leuk Bevonden:
    0
    mar da is toch zo ofnie soms ik las da hier ergens bij het begin marja nu ook nie zo groot beveiligde datacenters...

10. xbox-freack

Leuk Bevonden:
    0
    en nog 1 vraagje hoe kan ik zien voor welke spellen da ik meer moe betalen?

11. xbox-freack

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die dat weet?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Closed thread

ik verwijs je straks naar de juiste ... er lopen nog meer van dit soort draadjes

Premium content word aangekomdogd en kan afgeschermd worden ... dus dat je niet kan betalen ... Spellen waar je voor moet betalen is op dit moment maar 1 PSO = Phantasy Star Online

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina