Vraagje over Morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheFlood, 2 feb 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja ik weet het er zijn hier al veel threads over maar die ga ik echt niet helemaal doorspitten.

Maar wat mijn vraag nou precies was:
    Hoe groot is deze game? Zijn er echt super veel enorme steden en is het een rpg waar je de hele tijd een opdracht krijgt of moet je gewoon lekker rondlopen en maar zien wat je gaat doen?

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    JE hebt verplichte missies, die moet je volbrengen om een nieuwe te krijgen

En je hebt neitverplichte missies, dat zijn meestal mensen die gewoon in een stad of ergens rondlopen.

Veel suc6

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morrowind is echt groot spel. Lekker zelf bepalen wat je doet. De hele tijd pitten, of iedereen neer hakken in het bos, de wereld verkennen, it's up to you.

Je hebt idd wel een paar hoofd missies.

Suc6

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan veel verschillende dingen doen in de gigantische wereld van Vvardenfell.. Een aantal missies zou je inderdaad moeten doen voor het verhaal. Maar voor de rest ben je vrij! Dan kan je nog bij guilds joinen, waar je per guild weer totaal andere quests voorgeschoteld krijgt. En dan kan je ook nog in verschillende steden terecht! Genoeg te doen in iedergeval..

En loop gewoon ff door de wereld heen, en sub-quests liggen voor het oprapen! :cool:

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    dit lijkt me echt een vette game. Toch maar eff halen dan

6. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    zker weten maar pas wel op met wie je kilt want soms kan je dan een quest niet meer voltooien of een heel dorp mag je niet meer en er zijn maar 4 echt grote steden de rest zijn meer dorpjes

7. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik zeker doen, ik heb em ook en tis echt een vet spel!

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb ook een vraag erover.

Zit er tijd aan de missies vast ? Zowel bij de vaste missies als bij de "extra" missies.

9. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, geen tijdslimiet. je kan best nu een quest accepteren van iemand, en pas een paar maanden later 'm echt uit gaan voeren.

Deel Deze Pagina