vraagje over s vhs en s video

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pmmeke, 22 okt 2004.

1. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Situatie:
    Tweedehands tv met 2 skart aansluitingen en op de zijkant zit ook een s vhs ingang.
    X box met een advanced skart kabel aangesloten. Geluid via optisch en een creative 57OO setje.

---
    Momenteel gebruik ik de optische kabel voor geluid en de skart voor beeld. Tis geen rbg skart want dat staat er niet op vermeld dus ik denk dat er 2 gewone skarts opzitten. De ene skart heeft wel een oranje kleur en er staat iets in de handleiding dat voor philips cdi dat je die specifieke oranje skart moet gebruiken. Ik heb ze beide geprobeerd en ik zie geen verschil.

Vraagje: is het intressant dat ik een adapter zoek om ipv het beeld ipv de skart te verbinden om het te verbinden naar de s vhs ingang op de tv? Vb een omvormer van vhs naar s video kopen als die al zou bestaan. Zal dat een beter beeld geven of is dat zinloos?

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou je vraag iets beter formuleren als ik jou was, want hier is naar mijn mening niet veel uit op te maken

3. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen mij dat s video een beter signaal heeft dan s vhs video. Dus dacht ik dat het intressant was een omvormer te zoeken als die al zou bestaan want ik heb geen svdeo aansluiting op mijn tv maar wel een s vhs video aansluiting

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    aha, das duidelijker, maar ik denk dat het beeld door zo'n vervormer alleen maar slechter wordt. Dat is volgens mij bij alles wat je vervormd zo, tenzij je een hele goede hebt, maar die zijn vaak niet te betalen als ze er al zijn.

5. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina