Hallo, Ik heb sinds kort Tropico 3 gehaald. Het is ook de eerste Tropico voor mij. Ik vind het een zeer leuke game, best wel moeilijk, maar erg tof. Maar ik had hierover een vraagje. Als ik bijvoorbeeld een campaign missie doe, dan begin ik altijd met veel farms bouwen en logging camps, mines etc. Dan komen er gebouwen en wegen etc. Dan komt er meestal een ''Booming Economie'', waarbij je bij elke vracht wel meer dan 50.000 dollar exporteerd. Maar na een tijdje krijg je steeds minder. En zo kom je uiteindelijk wel -40.000 in de min en dan kun je het spel beter stoppen, want dan kom je er niet meer bovenop. als je weer meer farms huizen etc bouwt, gaat het nog wel een beetje beter met je economie. Maar hier is de vraag: Hoe kun je je financien op pijl houden?, aangezien dat je na de booming economie tienduizenden dollars in de min gaat staan en er moeilijk bovenop komt. Ik dank u wel
Hoi xboxz op dit Forum proberen we het allemaal netjes te houden door per spel 1 topic te hebben. Voor Tropico 3 bestaat dit al (hiero) zelf wat rndsurfend vond ik dit: kep em zelf niet dus kan je er niet egt mee helpen maar Flix schijnt er heel goed in te zijn