Ik heb een tv op mn kamer met daarop alleen een euroscart en een coax aansluiting. Ik heb ook een XBOX en een Thrustmaster 2.1 set. Ik ben hier op zich best wel tevreden over maar ik zou het wel relaxt vinden als het geluid ook uit 2.1 set komt wanneer ik tv kijk. (nu werkt het alleen wanneer ik de xbox gebruik). Is het op 1 of andere manier moegelijk om dit toch op de tv aan te sluiten?
afhankelijk van je tv kan het zo: -- Koop een RF-kabel voor van je xbox naar de tv,deze kabel gaat in je antenne aansluiting. Dus die andere kabel kan eruit (die ook niet meer in je xbox zit) -- Prik je setje in de scart aansluiting, mocht je tulp stekkertjes hebben koop dan even een scart->contra tulp stekker -- Tada doet ut heb je toevallig geen aansluiting aan de voorkant?
Ong. €30 ik had er zelf ook een moeten kopen omdat ik eerst een beetje een oude tv had en die had geen Scart plug. Maar als je een scart en rf adapter gebruikt dan moeten er 2 (Platte) stekkers in je xbox? en dat kan toch niet?
Die TV heeft vast ook wel een hoofdtelefoon aansluiting.. prop daar gewoon een kabeltje in met aan een kan een jackplug en aan de andere kant 2 tulpjes... tulpjes in de Trustmaster en klaar...
Ik heb gewoon 2 scarts 1 voor de xbox en een voor het tv geluid. dat werkt gewoon het beste als ik hem in de koptelefoon ingang stop dan krijg ik geen (goed) geluid hoor
Ik weet niet of jou TV het heeft maar normaal gesproken komt er audio uit je scart. Je zou je scart connector open kunnen maken en op pin 1,3 en 4 (1 rechts 3 links 4 massa (ground)) tulp connectoren solderen. Het eenvoudigste is het wanneer je een verbindingskabel pakt, daar twee connectoren afknipt en deze vervolgens op je scart aansluit. de rode is normaal rechts. Als je de kabel bekijkt zie je dat er net als bij je coax een afscherming en een binnenkern is. de afscherming is de buitenkant. succes.
whahha, ik las de 1e paar reply's en ik d8, nouw, ff uitproberen!! ik pak dus de kabel van mijn 1.2 setje, plug die er in de koptelefoon met zon dik ding er tussen, en ik heb vet mooi geluid !!, het is zon hele oude tv, dus als je hem hard zet is da geluid uberlelijk!! nu hebek mooi geluid ! echt onwijs vet!!