[XOne] vraagje over verbinden

Discussie in 'Games' gestart door psgownzzz, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. psgownzzz

psgownzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo xbox360 bezitters,

Ik ben van plan zelf binnenkort een XBOX360 te kopen, alleen heb ik 1 vraagje over het verbinden, je krijgt bij aanschaf een ethernet(netwek)kabel erbij, deze is echter niet lang genoeg om bij de router beneden in de kelder te komen omdat de XBOX360 boven staat, en mijn vader geen draad door het hele huis heen wil hebben.

nu is mijn vraag: kan het zo ook:
    ik heb eenWireless Network Range Extender van Sitecom(link)
    kan ik daar ook mijn ethernet kabel instoppen(er zit zo'n poort voor) en kan ik zo ook verbinding maken met mijn router beneden? want ik heb nu even niet het geld om een draadloos geval te kopen voor de xbox360 voor 80 euro.

groet,
    olivier(psgownzzz)

sorry als het verkeerd staat maar ik wist niet waar ik het neer moest zetten.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Opzich kan het wel, maar als je de mogelijkheid hebt zou ik een langere netwerkkabel trekken. Ik heb het ook ooit met zo'n soort apparaat gedaan, maar dan moet hij eerst ingesteld worden op een pc, en vervolgens verbonden met de xbox. En zelfs dan werkt het nog niet vlekkeloos.

Maargoed, voor dit soort vragen hebben we bijvoorbeeld dit topic, gelieve daar je vraag nog een keer te stellen. Deze gaat uiteraard dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina