1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje over X-bazar...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Saaur, 21 jun 2003.

  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    niet om 't 1 of ander, maar waarom mag:

    Horny Devil's verkoop thread: van alles voor meerder consoles (+updates)

    wel

    en:

    Saaur's grote Xbox en DVD uitverkoop draad (Tjeck regelmatig voor updates)

    niet :confused: zoveel verschil zie ik niet...maarja, misschien snap ik 't beleid niet :{
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het sluiten idd ook wat overdreven ja!
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mja, Mr.Blond haalt momenteel weer de bezem door X-bazar, zo af en toe ruimt ie de boel eens flink op. Saaur, ik ben het met blond eens dat je eerste threadtitel te onduidelijk was. Je nieuwe is stukken beter. Er zijn idd wel meer van zulke threadtitels, maar die zijn waarschijnlijk gemaakt toen mr.blond niet met x-bazar bezig was. Tsja, en om nou threads na een week nog dicht te gooien vind ik ook een beetje onzin.

    Wij houden ons aan strakke regels in X-bazar, omdat het anders een grote puinhoop wordt. Dat er af en toe wel iets doorheen glipt, dat is jammer, maar ook wij zijn maar mensen, wij zien ook niet alles, en wij hebben ook wel eens andere dingen te doen.

    Respect voor mr.blond voor het schoonhouden van X-bazar! _O_
     
  5. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    De thread van horny devil is wel 6 blzen lang. Als ik die nu plots ga sluiten is dat erg lullig voor horny devil. Want dan is dat allemaal voor niets geweest. Komt erbij dat ik onmogelijk alles kan zien en sluiten, ik ben niet permanent bezig met het forum. Daarbij zit ik in momenteel in de examenperiode en ben ik dus niet zo veel bezig met het forum. Ik zag jouw thread en sloot die. Als die van Horny devil nu nog maar net nieuw zou geweest zijn, dan had ik die ook gesloten. Maar je kan onmogelijk van mij verwachten dat ik alles zie.
     
  6. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook niet dat je alles ziet, en ik snap je motivatie...heb er ook totaal geen probleem mee, maar ik vroeg t me alleen even af, ik had nl mijn topic titel een b'tje op de zijne gebaseerd :+
     

Deel Deze Pagina