met een crossover kabel.... dan zijn de uiterste draden omgedraaid...als je goed kijkt naar de aansluiting kun je het zien of je crossover hebt. Een crossover kabel kost bij de lokale crossover-kabel-boer ongeveer 12 euro voor 15 meter.
hoeft niet per ce ( dit heb ik zelf uitgevonduh ) het volgende moet j dan doen : pak 2 netwerk kables en zet er tussen een hub , dan doet ie het LLLLLooooooLLLLL want zo heb ik dat ook gedaan met xbox connect , ze zeiden ook dat ik zo'n kable moest kopen maar ik heb die hub er tussen gezet en toen deed ie het gewoon , kzou zeggen probeer het eens Greetzzz Robo
een hub / router hebben nu steeds meer mensen en 2 kables zijn niet duur, thuis heb ik iets van 35 meter kabel ik heb een man een straat verder wonen die @home pakketen installeert en bij hem kan ik goedkoop kables krijgen. hij heeft bij mij dit gedaan voor 10 euro - een gat door het plafond geboord - van 1 lange kable 2 gemaakt - aan alle kables ''voetjes'' gemaakt - nog eens 10 meter kabel erbij gegeven das pas fijn he !!!! Greetz Robo
Gewoon als je xbox met xbox linkt dan kan je het beste (goedkoopst) crossover kabel. Ga je met meer dan twee xbox& neem dan een hub en normale kabels (zoveel als er xboxen zijn). Have FUN
jah dat klopt wel , ik wil binnen kort eens een LAN party gaan houden en dan ook online gaan gamen Greetzzz Robo
Ff offtopic, maar wat is een HUB en een router precies, dit weet ik nou nog niet? /Mod Als je van het topic af wilt wijken mag je daarvoor een eigen thread openen. "Threadpikken" hoort niet! PJ
Een hub deelt 1 verbinding in meerdere verbindingen. Een router doet precies hetzelfde alleen bij een router blijft je snelheid gelijk (ongeacht het aantal gebruikers) maar bij een hub word je snelheid gedeeld. Maar ik heb ook nog ff een vraagie. Als ik 2 xboxen op elkaar aansluit via een router met normale netwerkkables lukt dat dus niet of wel? Dat moet dus perse een crossover cable zijn?