Dat is een optie waarbij je je vrij kunt bewegen in de stad zonder wegafzettingen en zonder dat je je aan de regels van de race hoeft te houden. Je kan als het ware de stad verkennen.
Wie krijgt ingodsnaam PGR2 uitgespeeld op platinum Vooral die conechallenges op platinum zijn heel er *** Zijn er eventueel tips of zo geen cheats want ik cheat NIET! De Porsche 911 GT1 is supervet en snel
gewoon je eigen kloosteren en dan 2 weken lang PGR2 gaan doen, dan red je het wel had ik ook gedaan in de kerstvakantie
Ja, alleen duurt het nog ff voordat het weer kerstvakantie is Misschien lukt het ook wel in de meivakantie of de grote vakantie. Ik zal is kijken moet nog 71/2 klasse op goud halen en heb nog maar een paar platinum dus ik ben nog wel ff bezig. Rijdt de TVR Carbera Speed 12 fijn?:{
Eheh, meestal is medium nog wel goed te doen, bij 'Hard' gaat het er al een stuk moeilijker (voor mij dan) aan toe. Sommige cone-challenges zijn voor mij gewoon onhaalbaar op Hard.
Je moet gewoon goede combo's zien te krijgen en dan heb je heel snel veel kudos.*) Je kunt bij goud al in een rondje je target halen als je een lange combo hebt en dan schiet het wel op. Maar als jullie het al op medium moeilijk hebben dan moet je nog niet kijken naar je target die je moet hebben bij Platinum(expert):{
hmm...ik deed het eerst ook op medium en vond het toen ook aardig lastig...toen ik medium had uitgespeeld dacht ik hard zal me wel nooit lukken....ander half week verder had ik alles alweer op goud staan en nu hoef ik alleen nog 18 gouden wegtewerken je kan dus echt goed zien dat je in dit spel beter word. met die cone-challenge vond ik in het begin ook niet normaal hoeveel je op platina moest halen maar nu na vaak oefenen lukt het je dan, ik heb nu bij een paar (stuk of 5/6) cone-challenge 24000 staan.
Ik moet er nog zo'n 18doen op gold maar ik begin me echt te ergeren aan die AI....Ze houden dus totaal geen rekening met het feit dat jij er ook rijdt! Als ze je maar van de baan kunnen rijden
Daar heb ik gelukkig geen last van Meestal ben ik degene die mijn woede afreageer op auto's die daar toevallig net rijden