Waarom zit er zo'n speciale headset bij eigenlijk? En kan je de game zonder die headset ook gewoon spelen? Gewoon ff nieuwsgierig .
Je kunt je teamleden met je stem commanderen (net als in SOCOM op de PS2). De mensen die geen Live hebben en dus ook geen headset hebben dus baat bij deze headset.
Bij de demo kon je met die eadset die er trouwens toen niet bij zat hoor maar koon je bijv zeggen in de game dus niet online van eh holdposition en dan hoorde je roger that dus ze reageren gewoon op je stem maar wat mijn vraag dan is zit die haedset er alrijd bij of alleen bij de eerste uitgave
Volgens mij altijd, maar dat weet ik niet zeker. Bij Gcshop.nl zijn beide versie (1 met headset of 1 znder headet) leverbaar dus iedereen heeft keus.
lijkt me maar iritant. ik kan me niet voorstellen dat dat vlekkeloos werkt lijkt me dat het heel wat frustrende momenten op gaat leveren als je het niet duidelijk genoeg zegt en dat je dan weer een missie verkloot (denk ik dan) kan er natuurlijk naast zitten maar feit blijft wel dat t handiger is als al die knoppencombo's
wat is dat voorn winkel?? GCshop klinkt nogal asl gamecubeshop? wat is er hier aan de hand ik ben verward
dat betekent toch game con dat is door studenten gemaakt ofzo lekker goed koop iig de site is www.gcshop.nl
GameCom ja.. Maar lijkt me echt koel dat je via je communicator commands kan geven, hoop dat 't ook nog een beetje uitgebreid is .
Bij elke internetshop, gameshop is de versie met headset verkrijgbaar. Er komen namelijk 2 uitvoeringen van de game. De headset ziet er overigens goed uit en er staat rainbow six raven Shield op de zijkant.
ik weet het nu cker hij is alleeen bij de eerste lichting met voor de zelfde prijs ik ga hem dus meteen kopen de 12e
Weet je wat pas vaag is? In Amerika zit er tussen beide versies 20 dollar verschil! En hier maar 5 euro Kijk maar. Er staat ook nog een plaatje van de headset.
Ik heb bij de IGN review trouwens gelezen, dat je teamleden ook dingen tegen je zeggen via de headset. Dus je hoort iets van "all clear" in de speaker van de headset. Dat lijkt me echt ZO STOER!