Ik heb een aantal vragen in verband met game demo's. 1. gaan er demo's van games uitkomen? 2. Gaan er magazines uitkomen waarbij een cd zit met demo's (zoals bij playstation) 3. Is het mogelijk om via het internet rechtstreeks demo's te downloaden op je harde schijf van je xbox. 4. Is het mogelijk om demo's op je pc te downloaden, daarna op cd branden en vervolgens op je xbox te spelen. alvast bedankt,
demo's Ik weet er verder het fijne niet van, maar over de volgende dingen kan ik misschien wel wat zeggen: 1. Jazeker wel, in Amerika zijn er een hele hoop en zelfs bij de aankoop van de Xbox krijg je er 1. 2. Waarschijnlijk wel. Wanneer? Als er een official Xbox magazine in Nederland uitkomt. Anders koop je gewoon de UK-versie, die heeft ook demo's 3. Ik zou het niet weten? Zou zo kunnen natuurlijk 4. Ik denk het niet...
ja ik had wel ergens gelezen dat je demos van spellen naar de xbox kan downloaden. ik denk dus van wel. maar ik kan nergen vinden waar ik het gelezen heb.
1. Bij Halo zitten wat demo's. 2. Ja die zullen er komen, er gaan geruchten over een NL talig blad.. met ook n demo cd 3.Dat van demo's downloaden geloof ik nog niet echt, omdat je niet kan browsen en geen bestanden kan starten vanaf de HD, wel zou dit kunnen : Je hebt een demo-cd, met een programma waarmee je contact legt met het internet, daarmee download je demo's, die je ook start via dat programma.. en ook kan verwijderen (is maar een theorie) 4. Nee dat zal niet mogelijk zijn..
Welke demo's krijg je bij je Xbox dan? Ik hoop DOA3 want ik weet niet zeker of ik dat spel zou kopen maar ik wil die graphics toch wel graag zien
er zijn bij die van FF best wel veel spelletjes speelbaar (minigames) en die van Munch is ook wel tof (al zal ik Halo vaker spelen denk ik ) mzzl Munch and Abe
Bij Halo zitten alleen twee filmpjes, niks aan speelbare demo's! Bij de MediaMarkt heb ik een Demo CD gekregen toen ik m'n Xbox kocht. Standaard zit er niks bij. Dat je demo's van internet kan downloaden heb ik ook ergens gelezen, maar dat zal pas kunnen als je ook officieel online kan gamen denk ik. Er zijn al amerikaanse en Engelse Xbox bladen met demo cd's, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden in diverse winkels hier in de buurt.
Bij mijn Halo , staat er toch echt overal Non-Interactive ,, zelfs bij FF en Munch .. hoezo weird .. en ik heb PAL ja ....
Deze post snap ik helemaal niet? Dat schrijft toch ook iedereen? Of heb je gewoon een heeel raar gevoel voor humor?
ja daardoor ja .. daarom ging ik net toch even op me Halo kijken hoe dat nou zat ( of ik blind was ) maar neeh hoor, ik had het toch goed gezien . allemaal Non-Interactive zo . dank U Xenior ( al weet ik niet waarvoor )
<CAPS LOCK MODE> DUS MOGEN WE CONCLUDEREN DAT ER BIJ HALO GEEN SPEELBARE DEMO'S ZITTEN! </CAPS LOCK MODE>
ik heb Halo, FF, Rsc en THPS3 en er zitten geen speelbare demo's op, maar gelukkig heb ik demo cd 1.1
ik krijg die opgestuurt van de MM , althans dat Zeggen ze . Ze hebben wel me adres en tel nr. als ze hem niet binnen een week bij mij hebben Ga Ik HEEL BOOS Bellen !!.. en ik kom niet langs want ik woon in almere ( en die MM waar ik me Xbox kocht was in Rijswijk)(333 Euro )