[PC] Vraagje(s) over ps2(acties).

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 26 aug 2004.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Na een gba, xbox en een ngc gekocht te hebben is het nu misschien tijd voor een ps2 :). :9

Hij is net afgeprijsd naar 150 euro, en ik wil dan de aqua editie als het kan maar mijn vra(a)g(en) is/zijn weten jullie of er ook nog ps2 acties zijn of gaan komen van bepaalde winkels? In duitsland hebben ze zoiets nog wel eens een vriend heeft daar xbox gekocht 2 games controller en dvd remote voor 200 euro paar maandjes terug.

En hoe duur is die hd voor de ps2, is die ook nodig echt? ik bedoel ik heb een xbox voor de multi games, ps2 is voor san andreas en FF etc. Misschien dat een paar memory card genoeg is, geen idee in welke grote die er allemaal zijn en hoeveel ruimte die games innemen gemiddeld.

En de eyetoy ik heb gezien dat ie ook wel eens bij de ps2 zat, je hebt daar nu 2 game pakketen van toch?

En voor de gene die een ps2 hebben welke games zijn echt musthaves volgens jullie, ik heb al een xbox en ngc dus geen multigames.

En voor online gaan had je alleen een modemding nodig toch? Heb al adsl en xbox live dus. Die headset kon je apart kopen en zat bij socom in toch? Zit ie ook nog bij andere games bij?

Zijn wel de belangrijkste vragen, missschien dat er nog een paar bijkomen als er juist een paar beantwoord worden, al vast dank. _0/

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind die actie niet echt een actie... Er zit geen spel bij en maar 1 controller terwijl er eerst een spel bijzat en een extra controller.

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Ps 2 gehad. Wat een schijt apparaat is dat.
    :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  4. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    139.99 bij kruidvat.

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nix voor mij iig

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Duidelijk?

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  7. Noodles

Noodles Guest

/Mod Zie post vinnie78 - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2004
  8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sony europe weet nog niet eens of de hdd in europa uitkomt. ik zou wachten tot er een mooie bundel met gta of gt4 verschijnt, op dit moment vind ik het spelaanbod van de ps2 wat tegenvallen, maar in het komende kwartaal worden er weer wat klappers uitgebracht (pff, moet ik met twee controllers tegelijk gamen met al die toppers)

9. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon een losse ps2 kopen voor weinig geld, dan kan je zelf nog een spel erbij kopen. Heb ik ook gedaan, en je krijgt er absoluut geen spijt van. Ps2 is beste console kwa games imo.

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, ik zit er ook aan te denken om 1 te kopen.. Samen met een netwerk adaptor & zo'n Harde schijf voor de PS2, en dan eens goed gebruik maken van m'n videoland-lidmaatschap :D

11. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn PS2 vanaf ongeveer een maand na de release. Heb er destijds een 8 mb memorycard bijgekocht. Ondertussen heb ik zo'n 25 spellen, maar de savegames pasten bijna allemaal op die 8 mb kaart. Heb hem nu al bijna een jaar niet meer aangeraakt dus ben niet meer echt into de "PS2 scene" (zal wel verandering in komen met GTA San Andreas) maar voor €150,- zou ik hem zeker niet laten liggen.
    Over actuele acties, met extra controllers en/of spellen/memcards etc. ben ik niet op de hoogte.

Succes met je aankoop iig!

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    In de winkel bij FRS zag ik op de Prijslijst staan dat de HDD van Sony zelf eind dit jaar uitkomt, maja ik heb em er allang inzitten ;)

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon 2e hands er zijn genoeg mensen die van hun PS 2 af willen en dan krijg je er vaak ook een lading games bij...

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dank mensen, geld ja... ik kan em wel kopen maar veel games erbij :p, rome total war moet ook nog en fable en burnout3.
    Ik zal eens ff kijken waar en hoe.

Deel Deze Pagina