Na een gba, xbox en een ngc gekocht te hebben is het nu misschien tijd voor een ps2
.
Hij is net afgeprijsd naar 150 euro, en ik wil dan de aqua editie als het kan maar mijn vra(a)g(en) is/zijn weten jullie of er ook nog ps2 acties zijn of gaan komen van bepaalde winkels? In duitsland hebben ze zoiets nog wel eens een vriend heeft daar xbox gekocht 2 games controller en dvd remote voor 200 euro paar maandjes terug.
Op het moment zijn er geen plannen voor andere acties
En hoe duur is die hd voor de ps2, is die ook nodig echt? ik bedoel ik heb een xbox voor de multi games, ps2 is voor san andreas en FF etc. Misschien dat een paar memory card genoeg is, geen idee in welke grote die er allemaal zijn en hoeveel ruimte die games innemen gemiddeld.
een hd? die zit in je xbox, Playstation 2 werkt met Memory cards..als ik jou was zou ik het gewoon op een officiele van Sony zelf houden, die zijn 8MB (=8000kb) groot en over het algemeen 30 euro duur achter op elk spel staat vermeld hoeveel kb een spel in neemt, voorbeeldje: Onimusha 3 neem 379 kb in, Syphon filter neemt 95 kb in
En de eyetoy ik heb gezien dat ie ook wel eens bij de ps2 zat, je hebt daar nu 2 game pakketen van toch?
eye toy heeft op het moment 2 games
Eye toy Play (meestal bij inbegrepen)
Eye toy Groove
14 november komen ze met eye toy play 2
En voor de gene die een ps2 hebben welke games zijn echt musthaves volgens jullie, ik heb al een xbox en ngc dus geen multigames.
Tja dat moet je toch helemaal zelf weten, sommige zweren bij final fantasy, waar ik dus meer kijk naar spellen als SOCOM 1 & 2 GTAA, Onimusha
En voor online gaan had je alleen een modemding nodig toch? Heb al adsl en xbox live dus. Die headset kon je apart kopen en zat bij socom in toch? Zit ie ook nog bij andere games bij?
voor online spelen is idd alleen de internet adapter nodig (30 euro)
headset hangt net van het moment af wanneer je het koopt, tijdje geleden had je bij ons in de winkel er een zitten bij Hardware online, dus gewoon ff zoeken
Zijn wel de belangrijkste vragen, missschien dat er nog een paar bijkomen als er juist een paar beantwoord worden, al vast dank. _0/
Klik om te vergroten...