[XOne] Vraagje: Spellen Online

Discussie in 'Games' gestart door MassHyponotic, 3 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hey,

Ik heb een vraagje, is CS online nou echt veel beter als offline? Ik vind het spel offline namelijk al fantastisch (ik speel het al vanaf kerst).

En is het ook de moeite waard om online te gaan met de volgende spellen?
    - Unreal Championship
    - TopSpin

M.V.G
    Lennert

2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik heb topspin zelf niet maar UC en counter strike wel, en die games zijn gemaakt om online te spelen....dus live is een grote aanrader...met name voor deze twee games....en online kan je ook nog eens bewijzen of je echt een legend bent ;)

3. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben wel een echte legend. ik beat de Bots op Expert met gemak. Ik sta na negen rondes tegen de Bots op Expert (moeilijkste mode) 24 om 3 ofzo

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bots zijn natuurlijk niet zo moeilijk he ;) Je moet het es online proberen kijken of je je mening bij zal gaan stellen. Top Spin is HET spel voor Live!, zijn niet zoveel mensen online, maar is zo te gek gaaf en stoer 8) Verrijk de community ;)

En counter strike is natuurlijk veel leuker met mensen dan met bots (Viva la teamwork :D)

5. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle 3 de spellen is het zeker de moeite waard, alleen weet ik niet zeker of UC nog wel vaak gespeeld wordt.

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Counterstrike singleplay is kinderspel in vergelijking met online. UC is ook een bij uitstek goede game voor live. Topspin zet ik mijn vraagtekens bij, misschien kwestie van smaak.

Wel gaat dit over Live Games en niet zozeer over live en networking (zeg maar problems bij de aansluiting zelf ed), dus staat de draad verkeert. Mocht je over de games nog aanvullende vragen hebben, kan je deze stellen in het live games forum. Altijd handig is het dan om even het beleid door te lezen. Weet je gelijk wat wel en niet kan :).

dicht

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina