1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vraagje status: Administrator

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sun_Zize, 12 nov 2003.

  1. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    toen ik het forum van XBW bekeek viel er bij mij wat op: de status administrator heb je in het rood en blauw en ik heb ook nog iemand gezien die er 2 ++ voor heeft kan iemand mij mischien ff uitleggen wat het verschil is tussen die statussen??
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    nix :p
    ze hebben naar mijn weten geen speciale bevoegdheden. Ze zijn wel forummods dus ze mogen OW's geven maar dat mag elke moderator en dara is dus geen kleurtje voor nodig.
     
  3. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    'Normale' admins ;) hebben een rode ondertitel. De enige met een blauwe is dacht ik Spleasure, die ook ++ heeft. Vind ie leuk, geen andere reden voor :)
     
  4. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    maar waarom zijn die kleurtjes en die +jes er dan? :)
     
  5. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    oke bedankt het bericht van jou zag ik te laat :)
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jorrit (Spleasure) heeft een aparte ondertitel omdat hij onze script-guru is _O_

    Verder is er wel degelijk verschil tussen moderators en admins; admins hebben meer rechten en mogelijkheden, en hebben als het ware meer verantwoordelijkheden dan moderators.

    Na ga ik als administrator wel ff de moderator uithangen: zou je je signature wat willen inkorten Sun_Zize, die is namelijk aan de lange kant :)
     
  7. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Administrators
    Volledige toegang tot forum, kunnen mensen van het hele forum bannen, forums maken, moderators en administrators maken etc.

    Moderators
    Hebben meestal alleen open/close/titel edit/move rechten in een bepaald forum, alsmede banrechten voor dat forum.

    Administrator++ (ik dus)
    Ik heb toegang tot de hoofddatabase, ik heb de mainsite gecode, en ik ben bezig met V3 (komt eraan!), ik vond het gewoon leuk om er ++ achter te zetten. Ik houd me vrij afzijdig van het forum, maar ik controleer de threads in dit forum altijd.

    BTW Sun_zize: volgens mij is je signature te groot.
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    jaja ;)

    je vergeet trouwens de status XBW bazin, heb je dat toegang tot de debug kit en vette games ofzo :D
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    :eek: ja
     
  10. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    trouwens nog een vraag aan de mods etc.
    zijn jullie gestopt met 'closingposts'? weet niet hoe jij het wilt noemen...
    het is me opgevallen... niet dat ik t erg vind...
    er worden steeds (volledig terecht) threads gesloten zonder dat iemand zegt waarom...
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Onzin. Alle threads die gesloten worden, worden voorzien van een commentaar door de betreffende mod/admin.
    Het kan wel eens voorkomen dat een thread eerst gesloten wordt, en dat daarna pas een sluitcommentaar wordt toegevoegd. In dat geval moet je dus even wachten voordat de post van de moderator te zien is. Dat doen we om te voorkomen dat er nog gepost wordt in een thread.
     
  12. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie vaak threads op bijv. de 5e page die gesloten zijn zonder dat er door een mod gereageerd is hoor :confused:

    Vond 't ook al raar :).
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Voorbeelden?
     
  14. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die 5e page van toen staat er nu niet meer hoor :9.

    Maar 't was dan ook gisteren als ik 't me goed herinner.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik kan het me haast niet voorstellen, en ik kan er ook niks mee zonder dat ik voorbeelden heb. Normaal gesproken komt het niet voor.
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik zie wel eens threads gesloten zonder aflsuitpost. Maar die threads wijzen zichzelf waarom ze gesloten worden, dat kan je met een post niet duidelijker maken :)
    Zelf ben ik hier soms wel eens "schuldig" aan.
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    ;)
     
  18. blackdisc

    blackdisc Guest

    maar je kan het zelf ook sluiten de ''threadmaker'' die die thread gemaakd heeft kan hem ook gewoon sluiten dus dat is denk ik ook waarom darkwingduck zegt dat het onzin is denk ik .....
     
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Je eigen thread sluiten kan alleen in X-bazar.
     
  20. blackdisc

    blackdisc Guest

    huh ik had het ook een keer gedaan bij dat pc en computer ofzowiets tenmiinste niet alleen in xbazar RAAR
     

Deel Deze Pagina