vraagje surround sound videologic digitheathre dts

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tom, 3 jun 2002.

1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    videologic digitheathre dts, heefter iemand al gehoord van dit merk?ik heb er al wa naar rondgehoord en is schijnt moeilijk in belgie te krijgen!weet er iemand een winkjel in belgie of nederland zijn of een site waarop da staat ook ned. en belg.ik heb er al uitstekende reviews van gelezen.www.videologic.com voor meer uitleg en fotos

2. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.alternate.nl heeft ze allemaal, klik op "geluid" en dan "speakers".

Schijnt inderdaad best een aardig setje te zijn voor het geld.
    Nadeel is natuurlijk wel dat je nooit kunt uitbreiden of iets veranderen.

3. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    dat geeft niet eigenlijk dat je dat nie kunt uitbreiden hoor.kheb nu dts 3500 maar ik wil nog ietske beter gaan dus denk ik da ik dit ga aanschaffen,ziet er wel mooi uit.zeg alvast bedankt voor de reply ciao

4. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    599 Euro?? Vind ik behoorlijk duur voor wat je maar krijgt...
    Dit kun je hebben voor dezeflde prijs en is op alle gebieden beter als je het mij vraagt. Je hebt er dan zelfs een DVD-speler bij!!! Enkel opletten dat er een optische ingang op zit...

Edit: Heeft zelfs 2 optische ingangen! Specs

Laatst bewerkt: 3 jun 2002
  5. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :D

sorry terre niet om vervelend te zijn hoor maar vertrouw me maar als ik je vertel dat die videologic set waar hij het over heeft dat setje finaal het water uitspeelt :D.

ik heb die videologic set en inderdaad issie niet duur voor wat je krijgt. ik ben een beetje een audio freak en koop niet zomaar wat.

ik heb setjes gehoord die 2x zo duur waren en slechter klonken (echt) . deze set is echt geen kattepiss er worden namelijk "audax" sattelieten gebruikt en dat is top of the line en vind je eigenlijk nooit in setjes terug van deze prijs, alleen de center heeft geen audax .

ik weet niet precies wat je met uitbreiden bedoelt maar je kan er altijd nog andere speakers aan hangen als je wilt alleen kan je niet zomaar even de sub of de center vervangen omdat die met een custom made kabel zijn verbonden . verder heeft ie 1 analoge ingang 1 coaxiale (spdif) en 1 optische ,geen uitgangen .

ik zou zeggen ga dr voor hij klink vet helder en de bass is super mooi neutraal en warm en hij kan goed hard . de sub had iets meer vermogen ogen hebben wat mij betrefd maar is absoluut geen hekelpunt .

:mad: helaas heb ik mijn set beschadigd door er te veel volume door te pompen maar ik denk dat ik er hele grote infinity's aan ga hangen en grote rears :p

dan met de tijd een goede center (mischien ook infinity en een goeie versterker(yamaha) en dan kan deze naar de slaapkamer :D

Deel Deze Pagina