hallo, ik heb een probleem, wil graag online gamen via xbox, en had een proggramma gedownload, gamespy tunnel, nouw dat werkte dus niet echt goed, maar had wel een complete dag verneukt.... nu zie ik hier overal post's staan over xbconnect, en ben naar hun website gegaan................................. ik wil graag weten of ik met de volgende apparatuur via xbconnect kan spelen xbox pc hub netwerk kabels kabel verbinding ik denk dat het zo moet maar weet het niet ckr....... kabel aansluiting in de pc hebben zitten, dan een netwerk kaart in de pc hebben zitten, daar de netwerk kabel op aansluiten en die ook in de xbox doen.................. klopt dit ?? en hebben jullie goeie ervaring ermee? alvast heel erg bedankt
D'r staan hier al legio posts over en je kan ook een mooi schematje op xbconnect vinden waar het aangegeven word. Maarre... De kabel modem (neem aan dat het via ethernet werkt) in de uplink van je hub... de pc en xbox in 2 andere ports van de hub... en alles met standaard rj45 lan kabels... geen crosslinks... dan moet het werken... en ik vind zelf xbconnect echt fijner dan gamespy.