Okej vraagje Mijn vriend heeft een xbox gekocht maar hij kan geen engels en ja we hadden die xbox in onze klauwen en we moesten een spel kopen dus ik rade turok aan (dacht wel simpel dinootjes schieten) maar hij koos harry potter maarja wat is het probleem dan staat hij in het level en dan zegt pietje tegen hem je moet die hendel overhalen dan naar links lopen en dan nog een keer!! Maarja dat weet hij niet Stel je voor game in het japans is nikz ( ik leer hem beetje engels langzamerhand en ik raad hem al een schriftelijke cursus aan en ik zou niet weten waar ik dat kan krijgen) maar dat is mn vraag niet Wat is het beste voor hem voor een game? Mag best engels zijn en paar dingetjes in voorkomen maar het moet geen action adventure zijn en hij houdt van 3d platform zoals harry potter dus???
Duits of Frans leren? Voor hun wordt alles vertaald namelijk. Flauw, ik denk eerlijk gezegd dat daar niet echt een oplossing voor is behalve beetje Engels leren.
Een vriend nemen die Engels kan ! Ja, sorry hoor maar als je een console koopt, heb je je een beetje in de markt verdiept lijkt mij, het = toch een hele uitgave, je weet als het goed = dat 90% van de spellen in het engels =, ik vin het niet zoon errug slimee zet als ik eerlijk ben!
neej maar ik bedoel zoals doom hoef je echt geen engels voor te kunnen!!!!!!!!! das alleen maar schieten kijk een beetje kan die zelf wel uitvogelen! (vind zelf ook nie slim) weten jullie een spel mischien en anders nog iemand vrijgezel die engels kan??
beetje moeilijk...... ik zou m toch aanraden voor een cursus ofzo... want tegenwoordig heeft ieder spel toch wel een beetje verhaal, dat maakt het spel ook leuker... zonder het verhaal achter de gameplay is het spel niet eens half zo leuk
Behalve bij DOA3 dan, daar heb ik echt nooit de rust voor gehad. *Krijgt hele horde fans over zich heen.
Het kan aan mij liggen hoor maar..... Je kunt de taal instellen op Nederlands!!!!!!!! Damn.... aan het begin van de game vragen ze welke taal je wilt.. pak je toch gewoon Nederlands, what's the problem
damn, wie kan er gvd tegenwoordig in nederland nog geen engels, ik ben beter in engels dan in nederlands is zeker 8 jaar ofzo
idd, je kan toch wel veronderstellen dat bijna iedere Europeaan boven de 13-14 jaar goed overweg moet kunnen met die games.
Je vriend is opgescheept met een didactisch handicap, hij zal niet ver komen zonder het te verhelpen. Goodbye