Vraagje X hardware ! (??)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Quen, 10 mei 2002.

1. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een Xbox maar nou was de vraag (ik heb nog alle bedrading standaard etc)...wat kan ik het beste gebruiken voor kabels voor een mooie weergave (high defenition pack etc)....en maakt het echt verschil ?...Alvast Thnx Quen

Laatst bewerkt: 10 mei 2002
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geen HD pack, das voor HDTV's, voor beste geluid en beeld moet je de advanced scart pack hebbe

3. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx... maar ik kan die advanced scart pack niet vinden op julie site....Kan je me mischien een direkte link geven ??

Update : heb hem al Thnx

De Xbox SCART-kabel (uitgebreid) verbindt de console met tv's die zijn voorzien van een SCART-aansluiting en kan RGB-videosignalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby® Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid. (Extra kabels en geluidssystemen zijn los verkrijgbaar.)
    Prijs: €29.99

Die ga ik dus effe halen ;) Thnx Wouter

Laatst bewerkt: 10 mei 2002
  4. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Maar eigenlijk heb ik nog een vraag !

HELPT HET ECHT IS DE BEELDKWALITEIT BETER ?

Alvast bedankt

Laters Quen

5. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het aantal berichten dat ik hierover gelzen heb wel ja, ik ga maandag er ook één halen, dus ik hoop echt wel dat het werkt maar ik heb er vertrouwen in :)

greetz,
    Nitroke

6. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    maar zon ding koop je eingenlijk voor DTS en dat heb jij volgens mij niet :mad:

7. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n ding koop je voor betere beeldweergave (RGB) en/of betere geluidsweergave (DD5.1) }:]

8. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt denk ook aan of je een beetje grote TV hebt, een lekkere breedbeeld bijv zie je het direct op maar ik heb ook op een 40cm 4:3 tv gespeeld met de verschillende kabels en dan valt het allemaal niet zo op.

9. remco1

remco1 look!!!xbox rules!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ------------

en welke shop heeft de best price.:D

Deel Deze Pagina