[XOne] Vraagje

Discussie in 'Games' gestart door HypnoNL, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo na een lange tijd heb ik eindelijk weer fatsoenlijk op Xbox Live gespeeld en Ben er nu ook achter wat het probleem was waar ik al die maanden meezit. Want ik heb zegmaar een verdeelde verbinding daarmee bedoel ik dat als ik Fatsoenlijk op Xbox Live wil spelen de kabels van internet eruit moet halen en Dan kunnen we dus niet het internet op en dat is een probleem want vaak zit Ik achter m,n Xbox 360 en m,n zusje achter internet en als ik Fatsoenlijk Xbox Live wil spelen kan m,n zusje niet interneten dus hier mijn vraag: is het Mogelijk om de kabels van Xbox Live aan te sluiten op een andere router Zodat de kabels van Xbox Live en de kabels van Internet gescheiden kunnen Zijn zoja dan zou dat een hoop problemen besparen.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, je kunt je vraag beter stellen in het daarvoor bestemde Vragentopic dat als sticky bovenaan dit forum staat. Sowieso is je probleem nu erg onduidelijk (misschien door het gebrek aan interpunctie?). Je praat over een "andere router", je gebruikt er nu dus al een? Dan zou internet delen toch geen probleem moeten zijn. Theoretisch gezien zou nog een router daar geen verschil in moeten maken.

Maar goed, ik wil je vragen of je verder wilt gaan in het topic dat ik net linkte. Daar past dit beter. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina