[XOne] vraagje ??

Discussie in 'Games' gestart door calibur, 7 dec 2002.

1. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een amerikaanse xbox kan ik dan xbox live hier in nederland gebruiken? want ik was op vakantie in de usa en ze wisten niet of xbox live hier zou werken.

thanxxx :confused:

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is helaas niet mogelijk. De aansluiting is nu nog alleen in Amerika en voor ons zal dat medio Maart worden. Je zal ook met je US xbox geen europese spellen kunnen spelen.

Of bedoel je of je in Maart onze xboxlive zult kunnen gebruiken? En bovendien staat dit topic in het verkeerde forum!

3. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    De aansluiting op XBOXLIVE is er gewoon nog niet in Europa, het hele netwerk is er nog niet en in de US wel. Dus het heeft geen zin om hier proberen op een netwerk te komen dat er niet is. Het is niet eens bekend welke providers xboxlive allemaal gaan ondersteunen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je een Amerikaanse Xbox hebt gaat de amerikaanse xbox live kit hier wel werken ... maar omdat je een nederlandse cc hebt moet je wachten tot 14 maart, omdat je dan jouw billing adress kan gebruiken...

6. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: vraagje ??

ja,maar ik heb een creditcard dat moet wel genoeg zijn

7. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... ik snap nog steeds niet waarom dat niet zou kunnen guys.

En ja als je een amerikaans live abonnement hebt zal je xbox via het net wel de amerikaanse host opzoeken wat niet echt efficient is, maar sinds er mensen zijn die de engelse live hier al gebruiken... waarom dan niet de amerikaanse. Gewoon proberen toch? of wil je speciaal de amerikaanse live gaan kopen om die hier te gebruiken??? hmm kan je beter de engelse nemen lijkt me. En voor live zou nstc of pal niet uit moeten maken.

En wat is dat toch steeds over providers die wel of niet live gaan ondersteunen... is toch onzin. Als jouw internet verbinding snel genoeg is maak je toch gewoon via het internet verbinding met andere games. Maakt toch niet uit wie jouw provider is. Als je er maar op kan????

Deel Deze Pagina