Uhm vraagje laatste keer dat ik iets poste was mijn tekst onder mijn bericht een stukkie groter niet veel maar toch ik heb dees zelf niet kleiner gemaakt misschien een mod of wordt je tekst kleiner als je meer erbij zet?
ja dat viel mij ook al op ik denk dat ze dit verkleind hebben omdat sommige mensen nog al grote signatures hebben.. dat is heel irritant snappie?!
Ja ik snap het vin het ook niet erg ofzo viel me alleen op en kon me niet meer herrineren dat ik het zelf kleiner had gemaakt
de moderator zal 't wel gewoon gedaan om de ruimte op de threads compacter te maken. zodat er meer posts passen op één pagina.
ik vind het niet zo erg die lange sigs als het nou plaatjes waren dan zou het wel zwaar irritant zijn
Er staan altijd evenveel posts op 1 pagina, en je kan zelf instellen hoeveel. Lange sigs zijn echter wel irritant omdat je dan meer moet scrollen. (Ja, ook die van jou Timmie... :{)
Ik gebruik mijn signature bijna tot niet meer. Op verzoek van Wouter En met standaard klein neem ik aan dat Wouter bedoeld Size=1 ??