1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vraagje?!

Discussie in 'Games' gestart door boomer, 20 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan ik ook gewoon zo'n kabeltje kopen die van mijn modem naar mijn computer gaat en daar dan een hele lange van kopen en die dan leggen naar mijn xbox op mijn kamer? Ik kan namelijk ff geen router betalen etc en mischien werkt dit ook. Dus mijn vraag is kan dat? Ik snap dat je dan niet kan internetten.

    Ik heb trouwens een 3com modem.
     
  2. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit kan. Ik heb in iedergeval nog bij de makro kabels van 15 meter zien liggen dus dat lijkt me geen probleem (heb je bij elke computerzaak). Dus geen probleem gewoon doen.
     
  3. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens ook nog een vraagje ik weet nie zo waar ik een moet plaatsen dus ik doe het hier ff. Ik heb gelezen dat je nog moet opletten of je een gekruiste kabel moet nemen of een gewone ligt aan je modem zetten ze erdan bij. Maar what the ***** houdt dat nou weer in. Ik heb geen zin om te gaan gokken in de winkel.
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe gaat je verbinding. Via je pc of via je router?
     
  5. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een normale CAT5 UTP kabel kopen, geen cross-over cable, want die gebruik je alleen als je 2 PC's direct op elkaar aansluit.
    En je kabel van je Kabelmodem naar je PC mag zeker heel erg lang zijn, ik geloof iets van 100 meter zo uit mijn hoofd.
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus als ik deze koop CAT5 UTP kan het? Of was dat een antwoord op die andere jongen/meisje.
     
  7. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank je wel weet ik dat ook weer. Haha nog ff goed onthouden CAT5 UTP moet lukken!:p
     
  8. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jongen. Ja dat was antwoord op mijn vraag jou vraag is ook beatwoord: dat kan. Je kunt gewoon een langere kabel kopen en uit het antwoord van wat ik kreeg kun je dus weten dat je idd dezelfde kabel soort als die naar de computer loopt moet kopen.
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    :9 . Maar ff voor de computer nerds hier op de site van mijn provider zeggen ze dat het een coax-12 kabel is of is dat hetzelfde :confused:.
     
  10. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    coax?!? forgive me if i'm wrong maar naar mijn mening is een coax kabel toch iets heel wat anders. een coax kabel is een kabel die van muuraansluiting naar je radio/tv loopt zodat je kanalen kunt ontvangen. die bestaat ook maar uit 2 draden. een utp kabel uit 8. maar misschien is betekent coax wel meer:cool:
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  11. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? Ik wil een ICS, dan heb je toch een crossed nodig? Sorry, jullie maken het zo ingewikkeld!
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer je de Xbox achterin je pc wil pluggen heb je een Crossed UTP kabel nodig.
     
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb zelf een 20 meter straight utp kabel van de router naar me kamer toe
     
  14. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Pff wat verwarrend :D, maar ik denk dat die van Martini de goede voor mij zal zijn!
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kijk even in de centrale thread internet delen .. gebruik duidelijke titels als je een topic start ... thread gesloten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina