Hey. Ik heb een vraagje, als ik er een duidelijk antwoord op heb mag het gesloten worden. is het niet schadelijk voor je xbox als je gedownloade film in gelegd hebt. Maar hij deed het niet bij mij. dus ik haalde hem uit. maar is het niet slecht voor die lens of zo ? PS: niet meteen sluiten A.U.B , ik weet dat hij gesloten wordt, maar niet nu , ok ?
dit zijn illegale praktijken en die mogen niet op het forum worden besproken.. btw mag je topictitel ook wat duidelijk..
Jawel uitkijken je xbox kan er kapot door gaan... Hij kan straks ook geen originele cd's meer lezen.. uikijken dus anders heb je een nieuwe nodig hehe
DMX blij dat je op een neger wilt lijken, maar heb ik om jou mening gevraagt? Ik zeg gewoon als xbw member dat dit niet op dit forum mag worden besproken.. xbw zou hierdoor last kunnen ondervinden.. dat is ook last voor mij..
Je moet het goed lezen...Ik zei het ook dat dit hier niet past, maar ze mogen pas sluiten als ik er duidelijk antwoord op heb.
ik heb ook niemand om jouw mening horen vragen, hoor??? volgens mij mogen ze hem sluiten als ze daar zin in hebben, hoor (kan mss aan mij liggen )
Maar natuurlijk ken je lens daar niet aan kapot, hij kan het alleen niet lezen(als je je xbox niet hebt omgebouwd, waar ik van uit ga) Je lens gaat alleen kapot als je er op gaat krassen ofzo. Niet door een niet te lezen CD.
Sowieso bepaald Halo niet wanneer wat gesloten wordt - En kan hij een slotje niet voorkomen door arrogante opmerkingen te plaatsen. Anyway; De DVD speler pakt gewoon niet de benodigde certificaten die op een echte Dvd of Xbox DVD staan, dus lijkt mij niet schadelijk.
Wat kinderachtig dat mijn plaatje is verwijderd... Kan iedereen in zijn topic zetten dat hij neit op slot mag? dan onthou ik dat even....
dat ken je wel neer zetten maar dat helpt niks. Wouter, vraag is beantwoord, waarom hebbie hem niet gesloten?
doed, als je weet dat het hier niet mag, waarom doe je het dan tog? lees nog is goed de reden door waarom ik het zei :{
Ocrist, wat een racistische opmerking zeg! "Als je op een neger wilt lijken..............." Ik hoop dat een mod hier ff naar kijkt!
:{ Antwoord is gegeven, topic wordt verziekt door off-topic, dus hier komt een slot op. En willen degenen die zonodig topics willen vergallen, dat voortaan op een ander forum doen?