1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. miss_rockstar

    miss_rockstar Crazy Gamer!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    als mijn topic van "mijn games" gesloten word waar moet ik dan da zetten voor een link in mijn handtekening????
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Kun je misschien wat duidelijker zijn? Volgens mij ben ik niet de enige die niet snapt wat je bedoelt.
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj idd ~)
     
  4. miss_rockstar

    miss_rockstar Crazy Gamer!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik had gevraagd hoe ik zo in mijn handtekening moest zetten: "mijn games"
    en als ge er dan op klikte da ge naar mijn games ging.
    Ze hadden gezegd dan moet je zo'n thread maken en dan in je handtekening daar naar linken. Ik maak zo'n thread, ik wil die aanpassen en da ga ineens nimeer omdat die gesloten is.
    Hoe moet ik da dan in godsnamme doen...

    En nog iets ik heb al keiveel gepost en da blijft hiet bij mij maar op 1 post staan...
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar je profiel instellingen gaan en dan je spellen selecteren en toevoegen, dan een link van je profiel in je handtekening zetten,

    in sommige forums tellen je posts niet.. (zoals xbazar)
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Je kunt heel gemakkelijk in je Public profile al je spellen zetten. Vervolgens link je in je signature naar je profiel, en kan iedereen je spellen zien. Die thread is gesloten omdat er bar weinig meer gedaan kon worden. Een opsomming van lijsten met games is nu niet bepaals interessant. ;)

    En alleen je posts in de xbox gedeelten tellen mee. Dus als je veel post in bijvoorbeeld xbazar, of de non xbox hokken (green mile, ASEL, overige consoles) blijft je postcount gewoon onveranderd.
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het is voor jou denk ik heel verstandig om even het beleid door te lezen. Daar staat alles in wat wel en niet mag op dit forum. Daar had je ook kunnen lezen dat zogenaamde opsomtopics als 'welke games heb jij' niet zijn toegestaan.
    De oplossing voor jouw probleem is door linksboven in het XBW Menu te kiezen voor edit games. Daar kun je alle games die je hebt aanvinken, die dan in je xbw profiel worden weergegeven. In je signature kun je vervolgens een link naar je profiel zetten. In jouw geval is die link:
    http://archief.xboxworld.nl/user/12944/

    Oh en nog iets: zou je voortaan je threadtitels iets duidelijker willen maken? Met titels als 'help' of 'vraagje' weet niemand waar de thread over gaat. Wen je aan om in je titels zo duidelijk mogelijk te maken wat het onderwerp van je thread is.
     
  8. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ja anders is het snel afgelopen met je topic's :p

    over waarom je zo weinig post erbij krijgt: xbazar, green mile tellen niet mee voor je "teller" verder wens ik je nog veel plezier :+
     

Deel Deze Pagina