ik heb net een verbinding gemaakt met het net, maar het probleem is dat mijn internet aansluiting binnen komt in een andere kamer en ik dus een vrij lange netwerkkabel nodig heb en aangezien ik nog geen gaten door de muur heb geboord moet ik die langs mijn deur aansluiten. Mijn vraag is devolgde als ik straks mijn deur wil sluiten moet ik die kabel unpluggen, maar kan ik die dan morgenvroeg gewoon weer unpluggen of moet ik eerst weer mijn modem afzetten en alles opnieuw opstarten?
Je kan die kabel er gewoon uithalen en hem weer indoen als je weer online wilt gaan, dat doe ik ook wel eens en ik heb nog nooit gehad dat ik mijn modem toen moest resetten of iets dergelijks
.. Zal het wel aan mij liggen dat de internet kabel op me kamer gewoon onder de deur past... Maarja, is verder geen probleem zoals ie al zegt, neem aan dat de modem gewoon 's nachts aanstaat dus hoef je verder niks mee te doen.
weet jij hoeveel ruimte hij onder zijn deur heeft dan, bij mij sluit het iig helemaal af. en ja idd je kan hem gewoon unpluggen en wanneer je wil hem weer inpluggen, ps:alleen sommige hele oude netwerkkaarten in pc's kunnen het niet hebben als je de computer opstart zonder netwerkkabel erin, en dus werkt de netwerkkaart alleen als er een netwerkkabel aanwezig is bij het opstarten(dit is waarschijnlijk niet van toepassing op jou pc)
..:{ ... ehm duidelijke titel .. zie xbox live vragen in het xbox 360 forum ... voor een duidelijkere start post
Ach, ik heb wel een drempel(sort of) onder m'n deur zitten & komt m'n deur niet echt tegen die drempel aan, dus zit nog ongeveer bij mij + een halve centimeter tussen... -