Vraagjes ivm Morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door occultux, 3 jun 2003.

1. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je morrowind in 1st én 3rd person mode spelen ?
    (zoals je zelf het liefst speelt dus)

Is de actie turn based of meer zelf vechten en zo ?

dank _O_

2. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het 1st en 3rd person spelen jah
    maar het is helemaal zelf vechen dus je kan kiezen doe ik nu een spreuk of sla ik hem en het is ook niet van dat om ste beurt aanvallen

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, gewoon zelf vechten. Het werkt met een kanssysteem of je raakt of niet. Bij een hogere skill raak je vaker dan met een lage. Is wel ff wennen omdat je soms precies op iemand slaat, maar dan raak je hem niet. :confused:

En je kunt zelf kiezen of je 1st of 3rd speelt, maar ik vind de 3rd person slecht uitgewerkt. Je kunt niet goed zien waar je op richt. Ik speel alleen in 3rd person als ik lange stukken moet lopen. Als er iets aan komt ff rechter thumbstick indrukken en je vecht in 1st person.

4. occultux

Leuk Bevonden:
    1
    dus het is helemaal niet zoals bv ff ?

meer actie dus (in de gevechten) ?

:9

'k kan hem kopen voor 30 euro
    dit lijkt het mij toch zeker waard ?

maar ik zie nu net dat er een game of the year versie van uitkomt, met de expansions packs van pc erop + originele game...

wanneer komt die hier uit ?O-)

5. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    kopen voor 30 zeker doen het is vet lang houd baar (vind ik want ik maak telkens een ander carracter aan) en er is vet veel te doen

en er komt een uitbreiding uit dat wel jah

6. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 30 euro is het zeker geen miskoop, je bent er erg lang mee bezig. Maar die expansion packs zijn ook weer leuk 8) :9

Weet zo de datum niet uit mijn hoofd, staat hier ergens op de site en anders op www.tothegame.com. Maar die zal denk ik de volle mep kosten en met alleen morrowind ben je ook lang bezig.

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, in september volgens mij komt de speciale editie uit, met de twee uitbreidingen erbij.

8. occultux

Leuk Bevonden:
    1
    staat tba op tothegame

goed dan koop ik hem, en als ik hem heel leuk vindt, dan verkoop ik hem wanneer die nieuwe versie uit is en koop dan die versie :9

9. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet niet dat morrowind soms erg diep gaat en te groot is voor sommige gamers, die weten dan niet meer wat ze moeten doen, hoewel je juist alles mag doen wat je wilt... als je je er in verdiept is morrowind een heel mooi spel dat erg lang houdbaar is.

ik speel zelf pas met mijn 4e character, maar ik ben wel al aardig ver gevorderd (lvl. 52 ofzo) dat is pas cool...

10. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    is die uitbreiding MET morrowind (vraag het meteen hier maar) of moet je morrowind er ook voor hebben

Ik had morrowind namelijk weggedaan omdat ik ELKE keer die bug had dat mijn chest armour verdwijnt, toen heb ik tegen enter the matrix geruild die ik nu ook alweer verkocht heb (wat een bagger spel) maar ik wil morrowind wel een 3e kans (jahaa 2 keer gekocht) geven

Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Persoonlijk houd ik meer van Turnbased vechten. Komt er eigenlijk nog een RPG uit met een Turnbased gevecht systeem?? SW KOTOR miscchien??

12. kuhio

kuhio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De goty editie van morrowind bevat het orginele morrowind en de expansion packs, je hebt dus niet het orginele spel nodig.
    Het is ook mogelijk om je savefile van de orginele morrowind in de goty editie te gebruiken.

Deel Deze Pagina