Kun je buitenlevels maken met de mapmaker? Sniper kan dat wel? Coopen als iemand dood is kan hij niet meer respawnen net als halo?
dat vind ik goeie vragen ik wil ook nog wat weten met hoeveel bots kan je?? en kan je ook met bots spelen als je het over LAN doet??
van de mapmaker weet ik nog niets, heb ik nog niet uitgeprobeerd. je kunt sniperen. met co-op als er een dood is kan je of restarten from checkpoint, maar daar zijn er niet veel van dus vaak zal je of in je eentje door moeten gaan of helemaal restarten. overigens is het best simpel, dus doorgaan is een beste optie. ik weet niks over systemlink, ik weet zelf niet of dat kan met dit spel, maar je kunt met veel bots maar ik zou er niet te veel doen, je kunt er namelijk iets van 12 doen (dacht ik) maar als je bijvoorbeeld met z'n drieen speelt kun je beter tegen 3 anderen gaan, dan win je goed want ze zijn best pittig.
je kunt met hoogsten 10 bots op 1 xbox spelen + vier mense ik weet niet hoe dit werkt met system link dus als iemand weet of je ook met bots kunt, met system link graag ff antwoorden